Předmět: Publikační činnost 2

« Zpět
Název předmětu Publikační činnost 2
Kód předmětu KUMK/DPČ2
Organizační forma výuky Konzultace
Úroveň předmětu Doktorský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 20
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu Povinný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
Obsah předmětu
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) Metody práce s textem (učebnicí, knihou) Metody písemných akcí (např. u souborných zkoušek, klauzur) Analýza prezentace Analýza textu Analýza uměleckého díla

Studijní aktivity a metody výuky
Analýza textu
  • Domácí příprava na výuku - 30 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Publikovaný text by měl vycházet z tématu disertační práce, minimálně však z oboru, kterému se doktorand věnuje. Vzhledem k mnohdy dlouhotrvajícím recenzním řízením jsou jako publikované uznané i ty texty, jejichž budoucí otištění je oficiálně a závazně potvrzeno redakcí daného periodika.
Publikovaný text by měl vycházet z tématu disertační práce, minimálně však z oboru, kterému se doktorand věnuje. Vzhledem k mnohdy dlouhotrvajícím recenzním řízením jsou jako publikované uznané i ty texty, jejichž budoucí otištění je oficiálně a závazně potvrzeno redakcí daného periodika.
Výsledky učení
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) Metody práce s textem (učebnicí, knihou) Metody písemných akcí (např. u souborných zkoušek, klauzur) Analýza prezentace Analýza textu Analýza uměleckého díla
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) Metody práce s textem (učebnicí, knihou) Metody písemných akcí (např. u souborných zkoušek, klauzur) Analýza prezentace Analýza textu Analýza uměleckého díla
Vyučovací metody
Analýza textu
Analýza textu
Doporučená literatura
  • MIŠOVIČ, J. V hlavní roli otázka. (průvodce přípravou otázek v sociologických a marketing. průzkumech). Hradec Králové, 2001. ISBN 8023865005.
  • MOLNÁR, Z. Základy vědecké práce. Interní studijní materiály.
  • PAVLICA, K. a kol. Sociální výzkum, podnik a management. Praha: Ekopress, 2000. ISBN 80-86119-25-4.
  • Robson, Mike. Skupinové oešení problému. Vyd. 1. Praha : Victoria Publishing, 1995. ISBN 80-85865-32-7.
  • Vymětal, J., Váchová, M. Úvod do studia odborné literatury. Praha : ORAC, 2000. ISBN 80-86199-19-3.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr
Fakulta: Fakulta multimediálních komunikací Studijní plán (Verze): Multimédia a design (1) Kategorie: Umění a užité umění - Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: -
Fakulta: Fakulta multimediálních komunikací Studijní plán (Verze): Multimédia a design (1) Kategorie: Umění a užité umění - Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: -