Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
- Kreativita a originalita - teoretické základy - Kreativita u vybraných osobností reklamy - poznání historických souvislostí - Bariéry kreativity - Rozvíjení kreativity - Kreativní metody a techniky - Fáze hledání nápadu a řešení problému - Kreativita v oblasti nejsilnějších emocionálních apelů MK - Kreativita při tvorbě reklamních titulků, sloganů a názvů
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Demonstrace
- Příprava na zkoušku
- 50 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 30 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 10 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpokladem je znalost marketingového a komunikačního mixu. |
Předpokladem je znalost marketingového a komunikačního mixu. |
Výsledky učení |
---|
Definovat principy kreativity |
Definovat principy kreativity |
Vysvětlit vztah mezi kreativitou a originalitou. |
Vysvětlit vztah mezi kreativitou a originalitou. |
Vyjmenovat důležité osobnosti v kreativitě. |
Vyjmenovat důležité osobnosti v kreativitě. |
Popsat bariéry kreativity. |
Popsat bariéry kreativity. |
Vysvětlit kreativitu v oblasti nejsilnějších emocionálních apelů marketingových komunikací. |
Vysvětlit kreativitu v oblasti nejsilnějších emocionálních apelů marketingových komunikací. |
Odborné dovednosti |
---|
Aplikovat principy kreativity |
Aplikovat principy kreativity |
Analyzovat vztah mezi kreativitou a originalitou. |
Analyzovat vztah mezi kreativitou a originalitou. |
Aplikovat znalosti důležitých osobností v kreativitě. |
Aplikovat znalosti důležitých osobností v kreativitě. |
Analyzovat bariéry kreativity. |
Analyzovat bariéry kreativity. |
Aplikovat kreativitu v oblasti nejsilnějších emocionálních apelů marketingových komunikací. |
Aplikovat kreativitu v oblasti nejsilnějších emocionálních apelů marketingových komunikací. |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Demonstrace |
Demonstrace |
Přednášení |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Přednášení |
Hodnotící metody |
---|
Ústní zkouška |
Ústní zkouška |
Známkou |
Známkou |
Doporučená literatura
|
-
Clegg, Brian. Kreativita : [změňte způsob své práce : výběr osvědčených technik a postupů : 70 cvičení]. Vyd. 1. Brno : CP Books, 2005. ISBN 8025105490.
-
Horňák, P. Kreativita reklamy. Zlín: Verbum, 2014. ISBN 978-80-87500-49-1.
-
Ogilvy, D. O reklamě. Praha : Management Press, 1996. ISBN 80-85943-25-5.
-
Toscani, Oliviero. Reklama je navoněná zdechlina. Praha : Slovart, 1996. ISBN 8085871823.
-
Žák, Petr. Kreativita a její rozvoj. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2004. ISBN 80-251-0457-5.
|