Předmět: Kreativita reklamy

« Zpět
Název předmětu Kreativita reklamy
Kód předmětu KUMK/DKRE
Organizační forma výuky Přednáška
Úroveň předmětu Doktorský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 3
Vyučovací jazyk Čeština, Čeština, Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
Obsah předmětu
- Kreativita a originalita - teoretické základy - Kreativita u vybraných osobností reklamy - poznání historických souvislostí - Bariéry kreativity - Rozvíjení kreativity - Kreativní metody a techniky - Fáze hledání nápadu a řešení problému - Kreativita v oblasti nejsilnějších emocionálních apelů MK - Kreativita při tvorbě reklamních titulků, sloganů a názvů

Studijní aktivity a metody výuky
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Demonstrace
  • Příprava na zkoušku - 50 hodin za semestr
  • Domácí příprava na výuku - 30 hodin za semestr
  • Semestrální práce - 10 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Předpokladem je znalost marketingového a komunikačního mixu.
Předpokladem je znalost marketingového a komunikačního mixu.
Výsledky učení
Definovat principy kreativity
Definovat principy kreativity
Vysvětlit vztah mezi kreativitou a originalitou.
Vysvětlit vztah mezi kreativitou a originalitou.
Vyjmenovat důležité osobnosti v kreativitě.
Vyjmenovat důležité osobnosti v kreativitě.
Popsat bariéry kreativity.
Popsat bariéry kreativity.
Vysvětlit kreativitu v oblasti nejsilnějších emocionálních apelů marketingových komunikací.
Vysvětlit kreativitu v oblasti nejsilnějších emocionálních apelů marketingových komunikací.
Odborné dovednosti
Aplikovat principy kreativity
Aplikovat principy kreativity
Analyzovat vztah mezi kreativitou a originalitou.
Analyzovat vztah mezi kreativitou a originalitou.
Aplikovat znalosti důležitých osobností v kreativitě.
Aplikovat znalosti důležitých osobností v kreativitě.
Analyzovat bariéry kreativity.
Analyzovat bariéry kreativity.
Aplikovat kreativitu v oblasti nejsilnějších emocionálních apelů marketingových komunikací.
Aplikovat kreativitu v oblasti nejsilnějších emocionálních apelů marketingových komunikací.
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Demonstrace
Demonstrace
Přednášení
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Přednášení
Hodnotící metody
Ústní zkouška
Ústní zkouška
Známkou
Známkou
Doporučená literatura
  • Clegg, Brian. Kreativita : [změňte způsob své práce : výběr osvědčených technik a postupů : 70 cvičení]. Vyd. 1. Brno : CP Books, 2005. ISBN 8025105490.
  • Horňák, P. Kreativita reklamy. Zlín: Verbum, 2014. ISBN 978-80-87500-49-1.
  • Ogilvy, D. O reklamě. Praha : Management Press, 1996. ISBN 80-85943-25-5.
  • Toscani, Oliviero. Reklama je navoněná zdechlina. Praha : Slovart, 1996. ISBN 8085871823.
  • Žák, Petr. Kreativita a její rozvoj. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2004. ISBN 80-251-0457-5.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr