Předmět: Copywriting

« Zpět
Název předmětu Copywriting
Kód předmětu KUMK/COWRI
Organizační forma výuky Cvičení
Úroveň předmětu nespecifikována
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Čeština, Čeština, Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
Obsah předmětu
- Tvorba jednotlivých propagačních prostředků - leták, prospekt, katalog, inzerát, PR článek, rozhlasový a TV spot, POS, DM - venkovní propagace - plán a realizace propagační kampaně z tvůrčího hlediska.

Studijní aktivity a metody výuky
Praktické procvičování
  • Účast na výuce - 14 hodin za semestr
  • Domácí příprava na výuku - 74 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Předpoklady nejsou stanoveny.
Předpoklady nejsou stanoveny.
Výsledky učení
znalost principů tvorby sloganu
znalost principů tvorby sloganu
znalost principů tvorby rozhlasové reklamy
znalost principů tvorby rozhlasové reklamy
znalost principů tvorby televizní reklamy
znalost principů tvorby televizní reklamy
znalost principů tvorby internetové reklamy
znalost principů tvorby internetové reklamy
znalost principů tvorby direct mailu
znalost principů tvorby direct mailu
Odborné dovednosti
navrhnout slogan pro značku
navrhnout slogan pro značku
vytvořit scénář televizní reklamy
vytvořit scénář televizní reklamy
vytvořit scénář rozhlasové reklamy
vytvořit scénář rozhlasové reklamy
vytvořit internetovou reklamu
vytvořit internetovou reklamu
vytvořit direct mail
vytvořit direct mail
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Praktické procvičování
Praktické procvičování
Hodnotící metody
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární)
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární)
Analýza výkonů studenta
Analýza výkonů studenta
Doporučená literatura
  • Čmejrková, Světla. Reklama v eeštini, eeština v reklami. Vyd. 1. Praha : Leda, 2000. ISBN 8085927756.
  • Hopkins, Claude C. Můj život v reklamě : [reklama jako věda]. Pardubice : Filip Trend, 2003. ISBN 8086282252.
  • Křížek, Zdeněk. Jak psát reklamní text. 2., výrazně rozš. a přeprac. vyd. Praha : Grada, 2003. ISBN 8024705567.
  • Ogilvy, D. O reklamě. Praha : Management Press, 1996. ISBN 80-85943-25-5.
  • Ogilvy, David. Vyznání muže reklamy. 1. vyd. Praha : Management Press, 1995. ISBN 8085603888.
  • Schultz, Don E. Moderní reklama : umění zaujmout. Praha : Grada, 1995. ISBN 8071690627.
  • Tellis, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha : Grada, 2000. ISBN 8071699977.
  • Toscani, Oliviero. Reklama je navoněná zdechlina. Praha : Slovart, 1996. ISBN 8085871823.
  • Vysekalová, Jitka. Psychologie reklamy : nové trendy a poznatky. 3., rozš. a aktualiz. vyd. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-2196-5.
  • Vysekalová, Jitka. Reklama : jak dělat reklamu. Praha : Grada, 2003. ISBN 8024705575.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr