Předmět: Principy fungování reklamní agentury

« Zpět
Název předmětu Principy fungování reklamní agentury
Kód předmětu KUMK/CKPFA
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 3
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Jedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Borovian Michal, Ing.
Obsah předmětu
Předmět je dělen na 4 základní tématické bloky: 1. Strategický plán a jeho význam, práce accounta-brief 2. Kreativita 3. Produkce - reklamní, tisková 4. Efektivita na straně agentury a na straně klienta + vyhodnocení zadaných úkolů a prezentace studentů v týmech

Studijní aktivity a metody výuky
Praktické procvičování, Týmová práce, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
  • Účast na výuce - 20 hodin za semestr
  • Semestrální práce - 50 hodin za semestr
  • Příprava na zápočet - 20 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Předpoklady nejsou stanoveny.
Předpoklady nejsou stanoveny.
Výsledky učení
znalost typů reklamních agentur
znalost typů reklamních agentur
znalost struktury reklamní agentury
znalost struktury reklamní agentury
znalost pracovních pozic v reklamní agentuře a jejich kompetencí
znalost pracovních pozic v reklamní agentuře a jejich kompetencí
znalost způsobu komunikace v reklamní agentuře
znalost způsobu komunikace v reklamní agentuře
znalost způsobu komunikace mezi agenturou a klientem
znalost způsobu komunikace mezi agenturou a klientem
Odborné dovednosti
vytvořit klientský brief
vytvořit klientský brief
vytvořit agenturní brief
vytvořit agenturní brief
vytvořit časový plán zpracování kampaně agenturou
vytvořit časový plán zpracování kampaně agenturou
vytvořit rozpočet reklamní kampaně z pozice agentury
vytvořit rozpočet reklamní kampaně z pozice agentury
nastavit způsob evaluace vytvářených kampaní
nastavit způsob evaluace vytvářených kampaní
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Praktické procvičování
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Týmová práce
Týmová práce
Praktické procvičování
Hodnotící metody
Analýza výkonů studenta
Analýza výkonů studenta
Zpracování prezentace
Analýza seminární práce
Analýza seminární práce
Zpracování prezentace
Doporučená literatura
  • CARNEY, B.M., GETZ, I. Svoboda v práci: jak nechat zaměstnance dělat, co chtějí, a tím zvýšit produktivitu, zisk a růst.. Praha: PeopleComm, 2013. ISBN 978-80-904890-7-3.
  • Hameroff, E. The Advertising Agency Business: The Complete Manual for Management & Operation. McGraw-Hill, 1998. ISBN 978-0844231693.
  • Horňák, Pavel. Reklama: teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie. Zlín : VeRBuM, 2018.
  • Ibach, H. How To Write An Inspired Creative Brief. iUniverse.com, 2009. ISBN 9781440158278.
  • KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
  • Křivánek, Mirko. Dynamické vedení a řízení projektů: systémovým myšlením k úspěšným projektům. Praha : Grada, 2019. ISBN 9788027104086.
  • Young, Miles. Ogilvy v reklamě v digitálním věku. Praha: Svojtka & Vašut, 2018. ISBN 9788025621592.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr