Vyučující
|
-
Kocourek Josef, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
- služby; - cena; - distribuce; - maloobchod / velkoobchod; - analýza portfolia; - segmentace trhu; - nové trendy v marketingu.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Týmová práce
- Domácí příprava na výuku
- 50 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 150 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 200 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny |
Předpoklady nejsou stanoveny |
Výsledky učení |
---|
- znalost strategií tvorby ceny |
- znalost strategií tvorby ceny |
- znalost distribučních cest, distribučních strategií |
- znalost distribučních cest, distribučních strategií |
- znalost velkoobchodu a maloobchodu |
- znalost velkoobchodu a maloobchodu |
- znalost strategického plánování, strategického řídícího procesu |
- znalost strategického plánování, strategického řídícího procesu |
- znalost situační analýzy, portfolio analýzy |
- znalost situační analýzy, portfolio analýzy |
- znalost marketingového auditu |
- znalost marketingového auditu |
- znalost významu marketingu ve službách |
- znalost významu marketingu ve službách |
- znalost a význam marketingu v neziskovém sektoru |
- znalost a význam marketingu v neziskovém sektoru |
Odborné dovednosti |
---|
- dovede stanovit cenu produktu |
- dovede stanovit cenu produktu |
- dovede definovat distribuční cesty a vymezit její efektivitu |
- dovede definovat distribuční cesty a vymezit její efektivitu |
- dovede definovat velkobochod a maloobchod |
- dovede definovat velkobochod a maloobchod |
- dovede vytvořit strategický plán marketingu ve firmě |
- dovede vytvořit strategický plán marketingu ve firmě |
- dovede použít situační analýzu |
- dovede použít situační analýzu |
- dovede realizovat marketingový audit |
- dovede realizovat marketingový audit |
- zná specifika marketingu ve službách |
- zná specifika marketingu ve službách |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Přednášení |
Přednášení |
Analýza textu |
Analýza textu |
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Týmová práce |
Týmová práce |
Analýza prezentace |
Analýza prezentace |
Odborné dovednosti |
---|
Analýza textu |
Analýza textu |
Přednášení |
Přednášení |
Týmová práce |
Týmová práce |
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Analýza prezentace |
Analýza prezentace |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Analýza prezentace studenta |
Analýza prezentace studenta |
Ústní zkouška |
Analýza seminární práce |
Analýza seminární práce |
Ústní zkouška |
Písemná zkouška |
Písemná zkouška |
Doporučená literatura
|
-
BAČUVČÍK, R. Marketing neziskových organizací.. Zlín: VeRBuM, 2011.
-
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy.. Praha, 2013. ISBN 978-80-247-4670-8.
-
Jaroslav Světlík. Marketing: cesta k trhu. 4. upravené vydání.. Praha: VŠPP, 2018. ISBN 978-80-86847-81-8.
-
Johansson, Johny K. Global marketing : foreign entry, local marketing & global management. 5th ed. Boston : McGraw Hill, 2009. ISBN 978-007-126362-7.
-
Karlíček, Miroslav. Základy marketingu. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5869-5.
-
KOTLER, P., KARTAJAYA, H., SETIAWAN, I. Marketing 4.0 : moving from traditional to digital. Hoboken: Wiley, 2017. ISBN 978-1-119-34120-8.
-
KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. Boston: Pearson,, 2016. ISBN 978-1-292-09262-1.
-
Kotler, Philip; Armstrong, Gary. Marketing. Praha : Grada, 2004. ISBN 80-247-0513-3.
-
KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing management.. Praha, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
-
Kotler, Philip. Marketing 3.0 : from products to customers to the human spirit. Hoboken, N.J. : Wiley, 2010. ISBN 978-0-470-59882-5.
-
Solomon, Michael R. etc. Marketing: real people, real decisions. Harlow: Pearson,, 2019. ISBN 9781292227191.
-
Solomon, Michael R. Marketing očima světových marketing manažerů. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2006. ISBN 80-251-1273-X.
-
Tomek, Gustav. Marketing od myšlenky k realizaci. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha : Professional Publishing, 2011. ISBN 978-80-7431-042-3.
-
TRUČKA, Jaroslav. Marketing jako šachová hra: vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků. Brno: BizBooks, 2013. ISBN 978-80-265-0054-4.
|