Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Nástroje marketingové komunikace Mediatypy Zpracování komunikačního sdělení do jednotlivých mediatypů Výhody a nevýhody mediatyp Strategické plánování komunikace
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Grafické a výtvarné činnosti, Cvičení na počítači, Praktické procvičování, Týmová práce, Analýza prezentace, E-learning
- Domácí příprava na výuku
- 26 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny |
Předpoklady nejsou stanoveny |
Odborné dovednosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny |
Předpoklady nejsou stanoveny |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
definovat základní mediatypy v prostředí marketingové komunikace |
definovat základní mediatypy v prostředí marketingové komunikace |
vysvětit rozdíly v použití různých typů reklamy v kontextu užitého média |
vysvětit rozdíly v použití různých typů reklamy v kontextu užitého média |
vyjmenovat omezení reklamních sdělení dle typu nosiče |
vyjmenovat omezení reklamních sdělení dle typu nosiče |
definovat využitelnost reklamy a její typů dle oboru studenta |
definovat využitelnost reklamy a její typů dle oboru studenta |
popsat tvorbu reklamních sdělení dle vlastností a nároků dle umístění |
popsat tvorbu reklamních sdělení dle vlastností a nároků dle umístění |
Odborné dovednosti |
---|
identifikovat prvky marketingové komunikace při rozvoji osobní komunikace |
identifikovat prvky marketingové komunikace při rozvoji osobní komunikace |
stanovit vhodné komunikační nástroje dle předmětu komunikace |
stanovit vhodné komunikační nástroje dle předmětu komunikace |
identifikovat výhody a nevýhody jednotlivých mediatypů |
identifikovat výhody a nevýhody jednotlivých mediatypů |
analyzovat cíle komunikace |
analyzovat cíle komunikace |
vybrat vhodné nástroje pro komunikace profesně orientovaných sdělení |
vybrat vhodné nástroje pro komunikace profesně orientovaných sdělení |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Cvičení na počítači |
Cvičení na počítači |
Grafické a výtvarné činnosti |
Grafické a výtvarné činnosti |
Týmová práce |
Týmová práce |
Analýza prezentace |
Analýza prezentace |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
E-learning |
E-learning |
Hodnotící metody |
---|
Analýza výkonů studenta |
Analýza seminární práce |
Analýza seminární práce |
Příprava a přednes prezentace |
Příprava a přednes prezentace |
Analýza výkonů studenta |
Doporučená literatura
|
-
Úspěšná prezentace: získejte si své publikum krok za krokem.
-
GILLIN, Paul a Eric SCHWARTZMAN. Social marketing to the business customer: listen to your B2B market, generate major account leads, and build client relationships. Hoboken: John Wiley & Sons, 2011, 2011. ISBN 978-0-470-63933-7.
-
Šašek, Miloslav. Řízení vztahů se zákazníky : (jak uspět na trzích B2B). Vyd. 1. Praha : Vysoká škola finanční a správní, 2010. ISBN 978-80-7408-025-8.
|