Předmět: Dílna filmové hudby 1

« Zpět
Název předmětu Dílna filmové hudby 1
Kód předmětu KKTS/DFH1
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Kudláč Jakub, prof. Mgr. Ph.D.
Obsah předmětu
- Analýza otevřených projektů - Dopady různých verzí soundtracku na výslední učin díla - Praktická dramaturgie hudby ve filmu

Studijní aktivity a metody výuky
  • Účast na výuce - 26 hodin za semestr
  • Domácí příprava na výuku - 24 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Předpoklady nejsou stanoveny
Předpoklady nejsou stanoveny
Odborné dovednosti
Předpoklady nejsou stanoveny
Předpoklady nejsou stanoveny
Výsledky učení
Odborné znalosti
- student rozumí worflow v práci filmového skladatele
- student rozumí worflow v práci filmového skladatele
- zná organizaci filmové postprodukce, zejména ve fázi po střihovém uzavření filmu
- zná organizaci filmové postprodukce, zejména ve fázi po střihovém uzavření filmu
- student prakticky rozumí různým pozicím hudby vůči filmu
- student prakticky rozumí různým pozicím hudby vůči filmu
- zná různé rytmické vztahy mezi obrazem a hudbou
- zná různé rytmické vztahy mezi obrazem a hudbou
- identifikuje princielně odlišná pojetí filmové hudby
- identifikuje princielně odlišná pojetí filmové hudby
Odborné dovednosti
- zná organizaci filmové postprodukce, zejména ve fázi po střihovém uzavření filmu
- zná organizaci filmové postprodukce, zejména ve fázi po střihovém uzavření filmu
- umí pracovat s hudbou jako s dramaturgickým prostředkem
- umí pracovat s hudbou jako s dramaturgickým prostředkem
- prakticky ovládá dopad timingu na výsledek
- prakticky ovládá dopad timingu na výsledek
- realisticky umí posoudit náročnost konceptu vůči plánované postprodukci
- realisticky umí posoudit náročnost konceptu vůči plánované postprodukci
- prakticky si vyzkoušel konponovat pro film
- prakticky si vyzkoušel konponovat pro film
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Analýza uměleckého díla
Analýza uměleckého díla
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Zážitková (sebezkušenostní)
Zážitková (sebezkušenostní)
Hodnotící metody
Esej
Esej
Analýza edukačního materiálu
Analýza edukačního materiálu
Doporučená literatura
  • Cooke, Mervyn. Dějiny filmové hudby. NAMU, Praha. 2008.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr