Vyučující
|
-
Staněk Ondřej, Mgr. et Mgr.
-
Kocourek Josef, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
- Aplikace teoretických znalostí nabytých v jiných předmětech v praxi - Mezioborová spolupráce studentů - Semináře s vedoucím KOMAGu a pozvanými hosty - Studenti se formují do projektových týmů hierarchicky blízkých skutečnému modelu živého projektu - Student si může zvolit své pracovní zařazení v týmu za předpokladu, že je daná pozice neobsazená - Každá pracovní pozice v projektovém týmu je samostatně zodpovědná za své specifické kompetence - Studenti si mohou zvolit projekty komerčního, neziskového či uměleckého charakteru - Studenti pod dohledem pedagogů se snaží společnými silami dosáhnout požadovaného výsledku
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Pracovní činnosti (dílny), Grafické a výtvarné činnosti, Praktické procvičování, Týmová práce, Individuální práce studentů, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
- Účast na výuce
- 15 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 150 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Základní komunikační dovednosti a ochota spolupracovat v týmu. |
Základní komunikační dovednosti a ochota spolupracovat v týmu. |
Základní komunikační dovednosti a ochota spolupracovat v týmu. |
Základní komunikační dovednosti a ochota spolupracovat v týmu. |
Výsledky učení |
---|
- event managementu, strategie a evaluace projektu, - projektového a produkčního řízení, - event marketingu, - interdisciplinárního jednání. |
- event managementu, strategie a evaluace projektu, - projektového a produkčního řízení, - event marketingu, - interdisciplinárního jednání. |
Student je schopen týmové spolupráce, má základní zkušenosti v oblasti projektového řízení a umí řešit standardní problémy produkčního charakteru. Lépe chápe časovou a fyzickou náročnost dílčích úkolů tvůrčích i produkčních. Osvojí si také základní schopnosti pro pracovní či obchodní jednání a rozvine svoji schopnost improvizace v nenadálých situacích. |
Student je schopen týmové spolupráce, má základní zkušenosti v oblasti projektového řízení a umí řešit standardní problémy produkčního charakteru. Lépe chápe časovou a fyzickou náročnost dílčích úkolů tvůrčích i produkčních. Osvojí si také základní schopnosti pro pracovní či obchodní jednání a rozvine svoji schopnost improvizace v nenadálých situacích. |
- definovat základní rámec projektového týmu |
- definovat základní rámec projektového týmu |
- popsat základní funkce manažerských pozic v projektu. |
- popsat základní funkce manažerských pozic v projektu. |
Odborné dovednosti |
---|
- umí vytvořit základní rámec projektového týmu |
- týmové mezioborové spolupráce, - interdisciplinárního jednání, - tvůrčího a kritického myšlení, - time managementu. |
- týmové mezioborové spolupráce, - interdisciplinárního jednání, - tvůrčího a kritického myšlení, - time managementu. |
- umí vytvořit základní rámec projektového týmu |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Pracovní činnosti (dílny) |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Týmová práce |
Týmová práce |
Praktické procvičování |
Individuální práce studentů |
Pracovní činnosti (dílny) |
Grafické a výtvarné činnosti |
Grafické a výtvarné činnosti |
Praktické procvičování |
Individuální práce studentů |
Hodnotící metody |
---|
Zpracování prezentace |
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Systematické pozorování studenta |
Systematické pozorování studenta |
Zpracování prezentace |
Supervize na pracovišti |
Supervize na pracovišti |
Doporučená literatura
|
-
Brian M. Carney & Isaac Getz. Svoboda v práci. Praha, 2011. ISBN 978-80-904890-1-1.
-
Gruber, David. Time management : rady a tipy jek efektivně hospodařit s časem. Vyd. 1. Praha : Management Press, 2002. ISBN 8072610651.
-
Kerzner, Harold. Project management : a system approach to planning, scheduling, and controlling. 8th ed. Hoboken, New Jersey : John Wiley & Sons, 2003. ISBN 0-471-22577-0.
-
Neumeier, Marty. The brand gap : how to bridge the distance between business strategy and design : a whiteboard overview. Rev. ed. Berkekley, CA : New Riders, 2006. ISBN 0-321-34810-9.
-
OGILVY, D. Vyznání muže reklamy. Parha : Management Press, 1995.
-
Ogilvy, David. Ogilvy o reklamě. 4. vyd. Praha : Management Press, 2007. ISBN 978-80-7261-154-6.
-
Portny, Stanley E. Project management for dummies. 2nd ed. Indianapolis, IN : Wiley Publishing, 2007. ISBN 978-0-470-04923-5.
-
Ries, Al; Trout, Jack. Positioning : The Battle for Your Mind. New York, NY, 2001. ISBN 0-07-135916-8.
-
ROSENAU, M.D. Řízení projektů. Brno, 2007. ISBN 978-80-251-1506-0.
-
Trout, Jack. Odliš se nebo zemři : jak si zajistit úspěch na trhu jedinečností své nabídky. 1. vyd. Praha : Grada, 2006. ISBN 8024713012.
|