Vyučující
|
-
Kocourek Josef, Mgr. Ph.D.
-
Staněk Ondřej, Mgr. et Mgr.
|
Obsah předmětu
|
- Aplikace teoretických znalostí nabytých v jiných předmětech v praxi. - Mezioborová spolupráce studentů výtvarných oborů a marketingové komunikace. - Realizace celého projektu, který je připravován celý akademický rok. - Zpracování závěrečných zpráv, vyhodnocení projektu, jeho přínosu a doporučení do dalších ročníků.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Pracovní činnosti (dílny), Grafické a výtvarné činnosti, Praktické procvičování, Týmová práce, Individuální práce studentů, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
- Domácí příprava na výuku
- 65 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 10 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Odborné dovednosti |
---|
Základní komunikační dovednosti a ochota spolupracovat v týmu. |
Základní komunikační dovednosti a ochota spolupracovat v týmu. |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
Charakterizovat oblast event managementu. |
Charakterizovat oblast event managementu. |
Popsat jednotlivé procesy při organizaci kulturní nebo společenské akce. |
Popsat jednotlivé procesy při organizaci kulturní nebo společenské akce. |
Orientovat se v oblasti projektového řízení. |
Orientovat se v oblasti projektového řízení. |
Orientovat se v oblasti produkčního řízení. |
Orientovat se v oblasti produkčního řízení. |
Vysvětlit komplexní interdisciplinární tendence při koncipování jakékoliv akce. |
Vysvětlit komplexní interdisciplinární tendence při koncipování jakékoliv akce. |
Odborné dovednosti |
---|
Stanovit vizi, cíl a podrobnou koncepci plánované akce. |
Stanovit vizi, cíl a podrobnou koncepci plánované akce. |
Identifikovat a stanovit si potřebné produkční a projektové činnosti. |
Identifikovat a stanovit si potřebné produkční a projektové činnosti. |
Plánovat jednotlivé procesy a činnosti projektu s důrazem na týmovou práci. |
Plánovat jednotlivé procesy a činnosti projektu s důrazem na týmovou práci. |
Implementovat plány a realizovat akci. |
Implementovat plány a realizovat akci. |
Evaluovat projekty a jednotlivé procesy. |
Evaluovat projekty a jednotlivé procesy. |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Týmová práce |
Týmová práce |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Sebereflexe |
Sebereflexe |
Zážitková (sebezkušenostní) |
Zážitková (sebezkušenostní) |
Odborné dovednosti |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Týmová práce |
Týmová práce |
Sebereflexe |
Sebereflexe |
Zážitková (sebezkušenostní) |
Zážitková (sebezkušenostní) |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Supervize na pracovišti |
Supervize na pracovišti |
Zpracování prezentace |
Zpracování prezentace |
Systematické pozorování studenta |
Systematické pozorování studenta |
Kolokvium |
Kolokvium |
Doporučená literatura
|
-
Brian M. Carney & Isaac Getz. Svoboda v práci. Praha, 2011. ISBN 978-80-904890-1-1.
-
Gruber, David. Time management : rady a tipy jek efektivně hospodařit s časem. Vyd. 1. Praha : Management Press, 2002. ISBN 8072610651.
-
Kerzner, Harold. Project management : a system approach to planning, scheduling, and controlling. 8th ed. Hoboken, New Jersey : John Wiley & Sons, 2003. ISBN 0-471-22577-0.
-
Neumeier, Marty. The brand gap : how to bridge the distance between business strategy and design : a whiteboard overview. Rev. ed. Berkekley, CA : New Riders, 2006. ISBN 0-321-34810-9.
-
OGILVY, D. Vyznání muže reklamy. Parha : Management Press, 1995.
-
Ogilvy, David. Ogilvy o reklamě. 4. vyd. Praha : Management Press, 2007. ISBN 978-80-7261-154-6.
-
Portny, Stanley E. Project management for dummies. 2nd ed. Indianapolis, IN : Wiley Publishing, 2007. ISBN 978-0-470-04923-5.
-
Ries, Al; Trout, Jack. Positioning : The Battle for Your Mind. New York, NY, 2001. ISBN 0-07-135916-8.
-
ROSENAU, M.D. Řízení projektů. Brno, 2007. ISBN 978-80-251-1506-0.
-
Trout, Jack. Odliš se nebo zemři : jak si zajistit úspěch na trhu jedinečností své nabídky. 1. vyd. Praha : Grada, 2006. ISBN 8024713012.
|