Předmět: Komunikační agentura 7

« Zpět
Název předmětu Komunikační agentura 7
Kód předmětu KKAG/KOMA7
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 3
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Kocourek Josef, Mgr. Ph.D.
  • Staněk Ondřej, Mgr. et Mgr.
Obsah předmětu
- Aplikace teoretických znalostí nabytých v jiných předmětech v praxi. - Mezioborová spolupráce studentů výtvarných oborů a marketingové komunikace. - Realizace celého projektu, který je připravován celý akademický rok. - Zpracování závěrečných zpráv, vyhodnocení projektu, jeho přínosu a doporučení do dalších ročníků.

Studijní aktivity a metody výuky
Pracovní činnosti (dílny), Grafické a výtvarné činnosti, Praktické procvičování, Týmová práce, Individuální práce studentů, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
  • Domácí příprava na výuku - 65 hodin za semestr
  • Účast na výuce - 10 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Předpoklady nejsou stanoveny.
Předpoklady nejsou stanoveny.
Odborné dovednosti
Základní komunikační dovednosti a ochota spolupracovat v týmu.
Základní komunikační dovednosti a ochota spolupracovat v týmu.
Výsledky učení
Odborné znalosti
Charakterizovat oblast event managementu.
Charakterizovat oblast event managementu.
Popsat jednotlivé procesy při organizaci kulturní nebo společenské akce.
Popsat jednotlivé procesy při organizaci kulturní nebo společenské akce.
Orientovat se v oblasti projektového řízení.
Orientovat se v oblasti projektového řízení.
Orientovat se v oblasti produkčního řízení.
Orientovat se v oblasti produkčního řízení.
Vysvětlit komplexní interdisciplinární tendence při koncipování jakékoliv akce.
Vysvětlit komplexní interdisciplinární tendence při koncipování jakékoliv akce.
Odborné dovednosti
Stanovit vizi, cíl a podrobnou koncepci plánované akce.
Stanovit vizi, cíl a podrobnou koncepci plánované akce.
Identifikovat a stanovit si potřebné produkční a projektové činnosti.
Identifikovat a stanovit si potřebné produkční a projektové činnosti.
Plánovat jednotlivé procesy a činnosti projektu s důrazem na týmovou práci.
Plánovat jednotlivé procesy a činnosti projektu s důrazem na týmovou práci.
Implementovat plány a realizovat akci.
Implementovat plány a realizovat akci.
Evaluovat projekty a jednotlivé procesy.
Evaluovat projekty a jednotlivé procesy.
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Praktické procvičování
Praktické procvičování
Individuální práce studentů
Individuální práce studentů
Týmová práce
Týmová práce
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Sebereflexe
Sebereflexe
Zážitková (sebezkušenostní)
Zážitková (sebezkušenostní)
Odborné dovednosti
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Individuální práce studentů
Individuální práce studentů
Praktické procvičování
Praktické procvičování
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Týmová práce
Týmová práce
Sebereflexe
Sebereflexe
Zážitková (sebezkušenostní)
Zážitková (sebezkušenostní)
Hodnotící metody
Odborné znalosti
Analýza výkonů studenta
Analýza výkonů studenta
Supervize na pracovišti
Supervize na pracovišti
Zpracování prezentace
Zpracování prezentace
Systematické pozorování studenta
Systematické pozorování studenta
Kolokvium
Kolokvium
Doporučená literatura
  • Brian M. Carney & Isaac Getz. Svoboda v práci. Praha, 2011. ISBN 978-80-904890-1-1.
  • Gruber, David. Time management : rady a tipy jek efektivně hospodařit s časem. Vyd. 1. Praha : Management Press, 2002. ISBN 8072610651.
  • Kerzner, Harold. Project management : a system approach to planning, scheduling, and controlling. 8th ed. Hoboken, New Jersey : John Wiley & Sons, 2003. ISBN 0-471-22577-0.
  • Neumeier, Marty. The brand gap : how to bridge the distance between business strategy and design : a whiteboard overview. Rev. ed. Berkekley, CA : New Riders, 2006. ISBN 0-321-34810-9.
  • OGILVY, D. Vyznání muže reklamy. Parha : Management Press, 1995.
  • Ogilvy, David. Ogilvy o reklamě. 4. vyd. Praha : Management Press, 2007. ISBN 978-80-7261-154-6.
  • Portny, Stanley E. Project management for dummies. 2nd ed. Indianapolis, IN : Wiley Publishing, 2007. ISBN 978-0-470-04923-5.
  • Ries, Al; Trout, Jack. Positioning : The Battle for Your Mind. New York, NY, 2001. ISBN 0-07-135916-8.
  • ROSENAU, M.D. Řízení projektů. Brno, 2007. ISBN 978-80-251-1506-0.
  • Trout, Jack. Odliš se nebo zemři : jak si zajistit úspěch na trhu jedinečností své nabídky. 1. vyd. Praha : Grada, 2006. ISBN 8024713012.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr