Předmět: Komunikační agentura 3

« Zpět
Název předmětu Komunikační agentura 3
Kód předmětu KKAG/KOMA3
Organizační forma výuky Cvičení
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 3
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Staněk Ondřej, Mgr. et Mgr.
Obsah předmětu
1.-2. Aplikace teoretických znalostí nabytých v jiných předmětech do praxe v rámci projektu. 3.-4. Dramaturgie, propagace a realizace kulturních akcí. 5.-6. Komunikace s partnery, sponzory, vystupujícími a s cílovými skupinami. 7.-8. Mezioborová spolupráce studentů výtvarných oborů, marketingové komunikace a oboru kreativní odvětví a digitální kultura. 9.-10. Realizace celého projektu, který je připravován celý akademický rok. 11.-13. Zpracování závěrečných zpráv, vyhodnocení projektu, jeho přínosu a doporučení do dalších ročníků.

Studijní aktivity a metody výuky
Pracovní činnosti (dílny), Grafické a výtvarné činnosti, Praktické procvičování, Týmová práce, Individuální práce studentů, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
  • Domácí příprava na výuku - 65 hodin za semestr
  • Účast na výuce - 10 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Předpoklady nejsou stanoveny.
Předpoklady nejsou stanoveny.
Odborné dovednosti
Základní komunikační dovednosti a ochota spolupracovat v týmu.
Základní komunikační dovednosti a ochota spolupracovat v týmu.
Výsledky učení
Odborné znalosti
Charakterizovat oblast event managementu.
Charakterizovat oblast event managementu.
Popsat jednotlivé procesy při organizaci kulturní nebo společenské akce.
Popsat jednotlivé procesy při organizaci kulturní nebo společenské akce.
Orientovat se v oblasti projektového řízení.
Orientovat se v oblasti projektového řízení.
Orientovat se v oblasti produkčního řízení.
Orientovat se v oblasti produkčního řízení.
Vysvětlit komplexní interdisciplinární tendence při koncipování jakékoliv akce.
Vysvětlit komplexní interdisciplinární tendence při koncipování jakékoliv akce.
Odborné dovednosti
Stanovit vizi, cíl a podrobnou koncepci plánované akce.
Stanovit vizi, cíl a podrobnou koncepci plánované akce.
Identifikovat a stanovit si potřebné produkční a projektové činnosti.
Identifikovat a stanovit si potřebné produkční a projektové činnosti.
Plánovat jednotlivé procesy a činnosti projektu s důrazem na týmovou práci.
Plánovat jednotlivé procesy a činnosti projektu s důrazem na týmovou práci.
Implementovat plány a realizovat akci.
Implementovat plány a realizovat akci.
Evaluovat projekty a jednotlivé procesy.
Evaluovat projekty a jednotlivé procesy.
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Praktické procvičování
Praktické procvičování
Individuální práce studentů
Individuální práce studentů
Týmová práce
Týmová práce
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Sebereflexe
Sebereflexe
Zážitková (sebezkušenostní)
Zážitková (sebezkušenostní)
Odborné dovednosti
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Individuální práce studentů
Individuální práce studentů
Praktické procvičování
Praktické procvičování
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Týmová práce
Týmová práce
Sebereflexe
Sebereflexe
Zážitková (sebezkušenostní)
Zážitková (sebezkušenostní)
Hodnotící metody
Odborné znalosti
Zpracování prezentace
Analýza výkonů studenta
Supervize na pracovišti
Supervize na pracovišti
Analýza výkonů studenta
Zpracování prezentace
Systematické pozorování studenta
Systematické pozorování studenta
Kolokvium
Kolokvium
Doporučená literatura
  • Kreativni? projektovy? management. 2014.
  • CARNEY, B.M., GETZ, I. Svoboda v práci: jak nechat zaměstnance dělat, co chtějí, a tím zvýšit produktivitu, zisk a růst.. Praha: PeopleComm, 2013. ISBN 978-80-904890-7-3.
  • Doležal, Jan. Agilní přístupy vývoje produktu a řízení projektu: komplexně, prakticky a dle světové praxe. Praha. 2022.
  • FIELDING, Paul J. Jak správně řídit projekty: osvojte si nezbytné dovednosti pro časově a finančně efektivní řízení projektů. Brno: Lingea, 2020. ISBN 978-80-7508-622-8.
  • GRUBER, David. Time management: prokrastinace, konflikty, porady, vyjednávání, emaily, mobily, angličtina. Praha: Management Press, 2017. ISBN 9788072614806.
  • Kerzner, H. Project management: a systems approach to planning, scheduling, and controlling. New Jersey, 2013. ISBN 978-1-118-02227-6.
  • Křivánek, Mirko. Dynamické vedení a řízení projektů: systémovým myšlením k úspěšným projektům. Praha : Grada, 2019. ISBN 9788027104086.
  • LARSON, Erik W. a GRAY, Clifford F. Project management: The Managerial Process. New York: McGraw-Hill Education, 2018. ISBN 9781259253874.
  • Pinto, J. K. Project management: achieving competitive advantage. Boston, 2016. ISBN 978-1-292-09479-3.
  • SVOZILOVÁ A. Projektový management: Systémový přístup k řízení projektů.. Grada, 2016. ISBN 978-80-271-0075-0.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr