Předmět: Komunikační agentura 1

« Zpět
Název předmětu Komunikační agentura 1
Kód předmětu KKAG/KOMA1
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 3
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Staněk Ondřej, Mgr. et Mgr.
  • Kocourek Josef, Mgr. Ph.D.
Obsah předmětu
- Aplikace teoretických znalostí nabytých v jiných předmětech v praxi - Mezioborová spolupráce studentů - Semináře s vedoucím KOMAGu a pozvanými hosty - Studenti se formují do projektových týmů hierarchicky blízkých skutečnému modelu živého projektu - Student si může zvolit své pracovní zařazení v týmu za předpokladu, že je daná pozice neobsazená - Každá pracovní pozice v projektovém týmu je samostatně zodpovědná za své specifické kompetence - Studenti si mohou zvolit projekty komerčního, neziskového či uměleckého charakteru - Studenti pod dohledem pedagogů se snaží společnými silami dosáhnout požadovaného výsledku

Studijní aktivity a metody výuky
Pracovní činnosti (dílny), Grafické a výtvarné činnosti, Praktické procvičování, Týmová práce, Individuální práce studentů, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
  • Domácí příprava na výuku - 150 hodin za semestr
  • Účast na výuce - 15 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Základní komunikační dovednosti a ochota spolupracovat v týmu.
Základní komunikační dovednosti a ochota spolupracovat v týmu.
Výsledky učení
- event managementu, strategie a evaluace projektu, - projektového a produkčního řízení, - event marketingu, - interdisciplinárního jednání.
- event managementu, strategie a evaluace projektu, - projektového a produkčního řízení, - event marketingu, - interdisciplinárního jednání.
Student je schopen týmové spolupráce, má základní zkušenosti v oblasti projektového řízení a umí řešit standardní problémy produkčního charakteru. Lépe chápe časovou a fyzickou náročnost dílčích úkolů tvůrčích i produkčních. Osvojí si také základní schopnosti pro pracovní či obchodní jednání a rozvine svoji schopnost improvizace v nenadálých situacích.
Student je schopen týmové spolupráce, má základní zkušenosti v oblasti projektového řízení a umí řešit standardní problémy produkčního charakteru. Lépe chápe časovou a fyzickou náročnost dílčích úkolů tvůrčích i produkčních. Osvojí si také základní schopnosti pro pracovní či obchodní jednání a rozvine svoji schopnost improvizace v nenadálých situacích.
- definovat základní rámec projektového týmu
- definovat základní rámec projektového týmu
- popsat základní funkce manažerských pozic v projektu.
- popsat základní funkce manažerských pozic v projektu.
Odborné dovednosti
- týmové mezioborové spolupráce, - interdisciplinárního jednání, - tvůrčího a kritického myšlení, - time managementu.
- umí vytvořit základní rámec projektového týmu
- umí vytvořit základní rámec projektového týmu
- týmové mezioborové spolupráce, - interdisciplinárního jednání, - tvůrčího a kritického myšlení, - time managementu.
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Týmová práce
Pracovní činnosti (dílny)
Pracovní činnosti (dílny)
Praktické procvičování
Praktické procvičování
Grafické a výtvarné činnosti
Grafické a výtvarné činnosti
Individuální práce studentů
Týmová práce
Individuální práce studentů
Hodnotící metody
Zpracování prezentace
Zpracování prezentace
Supervize na pracovišti
Supervize na pracovišti
Analýza výkonů studenta
Systematické pozorování studenta
Systematické pozorování studenta
Analýza výkonů studenta
Doporučená literatura
  • Brian M. Carney & Isaac Getz. Svoboda v práci. Praha, 2011. ISBN 978-80-904890-1-1.
  • Gruber, David. Time management : rady a tipy jek efektivně hospodařit s časem. Vyd. 1. Praha : Management Press, 2002. ISBN 8072610651.
  • Kerzner, Harold. Project management : a system approach to planning, scheduling, and controlling. 8th ed. Hoboken, New Jersey : John Wiley & Sons, 2003. ISBN 0-471-22577-0.
  • Neumeier, Marty. The brand gap : how to bridge the distance between business strategy and design : a whiteboard overview. Rev. ed. Berkekley, CA : New Riders, 2006. ISBN 0-321-34810-9.
  • OGILVY, D. Vyznání muže reklamy. Parha : Management Press, 1995.
  • Ogilvy, David. Ogilvy o reklamě. 4. vyd. Praha : Management Press, 2007. ISBN 978-80-7261-154-6.
  • Portny, Stanley E. Project management for dummies. 2nd ed. Indianapolis, IN : Wiley Publishing, 2007. ISBN 978-0-470-04923-5.
  • Ries, Al; Trout, Jack. Positioning : The Battle for Your Mind. New York, NY, 2001. ISBN 0-07-135916-8.
  • ROSENAU, M.D. Řízení projektů. Brno, 2007. ISBN 978-80-251-1506-0.
  • Trout, Jack. Odliš se nebo zemři : jak si zajistit úspěch na trhu jedinečností své nabídky. 1. vyd. Praha : Grada, 2006. ISBN 8024713012.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr