Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
1. - 2. TÝDEN Samostatná práce na společném tématu Teoretická příprava projektu. Písemná příprava koncepce Prezentace projektu s vedoucím (garantem) práce 3. TÝDEN Zadání práce studentům 4. - 13. TÝDEN Konzultace řešení se studenty. Teoretické řešení s konceptem v písemné formě Konzultace práce a kontrola rozpracovanosti. ZKOUŠKOVÉ OBDOBÍ Prezentace a obhajoba práce
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Domácí příprava na výuku
- 12 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 25 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
zná fotografickou techniku a zpracování fotografií |
zná fotografickou techniku a zpracování fotografií |
orientuje se v koncipování fotografického tématu |
orientuje se v koncipování fotografického tématu |
orientuje se v postupech editování fotografického portfolia |
orientuje se v postupech editování fotografického portfolia |
zná principy koncipování výstav |
zná principy koncipování výstav |
orientuje se v možnostech fotografického tisku a adjustaci |
orientuje se v možnostech fotografického tisku a adjustaci |
Odborné dovednosti |
---|
ovládá fotografickou techniku a je schopen korigovat chyby jiných |
ovládá fotografickou techniku a je schopen korigovat chyby jiných |
dokáže kreativním způsobem rozvíjet fotografické téma |
dokáže kreativním způsobem rozvíjet fotografické téma |
umí rozpoznat úskalí obsahových a technických aspektů projektu |
umí rozpoznat úskalí obsahových a technických aspektů projektu |
dokáže korigovat chyby a navrhovat alternativní řešení |
dokáže korigovat chyby a navrhovat alternativní řešení |
je schopen profesionálně poradit s realizací expozice |
je schopen profesionálně poradit s realizací expozice |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
Student má znalosti o pedagogickém vedení fotografického projektu |
Student má znalosti o pedagogickém vedení fotografického projektu |
orientuje se ve workflow fotografických projektů |
orientuje se ve workflow fotografických projektů |
zná potenciální problémy při řešení projektů a dokáže na ně reagovat |
zná potenciální problémy při řešení projektů a dokáže na ně reagovat |
orientuje se v editaci fotografií |
orientuje se v editaci fotografií |
zná postupy pro zpracování anotace projektu |
zná postupy pro zpracování anotace projektu |
Odborné dovednosti |
---|
umí hledat a obsahově definovat fotografická témata |
umí hledat a obsahově definovat fotografická témata |
umí korigovat nevhodná řešení a být nápomocen v hledání optimálních řešení projektů |
umí korigovat nevhodná řešení a být nápomocen v hledání optimálních řešení projektů |
umí doporučit optimální fotografickou techniku |
umí doporučit optimální fotografickou techniku |
umí doporučit vhodná softwarová řešení pro úpravy fotografií |
umí doporučit vhodná softwarová řešení pro úpravy fotografií |
umí navrhnout optimální řešení tisku, adjustace fotografií a realizaci expozice |
umí navrhnout optimální řešení tisku, adjustace fotografií a realizaci expozice |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Týmová práce |
Týmová práce |
Demonstrace |
Demonstrace |
Odborné dovednosti |
---|
Týmová práce |
Týmová práce |
Exkurze |
Exkurze |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Doporučená literatura
|
-
BERGER, John. O pohledu. Vyd. 1. Praha: Agite/Fra, 2009. ISBN 9788086603810.
-
FLUSSER, Vilém. Moc obrazu. Výtvarné umění 3-4, 1996. ISBN 08629927.
-
FLUSSER, Vilém. Postdějiny. Praha: Přestupní stanice, 2018. ISBN 978-80-270-4476-4.
-
LÁB, Filip. Postdigitálni fotografie. Praha, 2021. ISBN 9788024647609.
-
POSPĚCH, Tomáš. Myslet fotografii. Česká fotografie 1938?2000. Praha: Positif, 2014. ISBN 978-80-87407-05-0.
|