Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
- Virtuální realita - Historie a současné vývojové trendy VR - Hardware: VR helmet, virtual gloves, stereoskopie - Princip CAVE systému a aplikace. - říprava dat pro tvorbu virtuální 3D prezentace. vytváření výstupů z 3D modelovacího programu. - Zpracování podkladů v programu WireFusion - Speciální nastavení výstupů programu - Interaktivní prezentace objektu - Začlenění do webové stránky.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Projekce (statická, dynamická), Cvičení na počítači
- Příprava na zápočet
- 10 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 5 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
|
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
Student zvládne interaktivní počítačovou vizualizaci objektů nebo scén pomocí softwarových prostředků virtuální reality (VR) v programu WireFusion. Student připraví prezentace třírozměrných objektů a prostorů na základě 3D modelu, naučí se připravovat interaktivní obsah webové stránky k prohlížení trojrozměrných návrhů. Studnt zvládne začlenění výstupů VR do webové stránky, tvorbu interaktivní prezentace. |
Student zvládne interaktivní počítačovou vizualizaci objektů nebo scén pomocí softwarových prostředků virtuální reality (VR) v programu WireFusion. Student připraví prezentace třírozměrných objektů a prostorů na základě 3D modelu, naučí se připravovat interaktivní obsah webové stránky k prohlížení trojrozměrných návrhů. Studnt zvládne začlenění výstupů VR do webové stránky, tvorbu interaktivní prezentace. |
definovat 3d zobrazovací technologie |
definovat 3d zobrazovací technologie |
vysvětlit principy virtuální reality |
vysvětlit principy virtuální reality |
definovat proces tvorby 3d modelů do prostředí virtuální reality |
definovat proces tvorby 3d modelů do prostředí virtuální reality |
vysvětlit způsoby fotogrammetrie a 3d skenování |
vysvětlit způsoby fotogrammetrie a 3d skenování |
vysvětlit způsoby interakce vo virtuální realitě |
vysvětlit způsoby interakce vo virtuální realitě |
Odborné dovednosti |
---|
analyzovat vývojové procesy a nástroje používané při tvorbě virtuální reality |
analyzovat vývojové procesy a nástroje používané při tvorbě virtuální reality |
realizovat 3d model pro VR |
realizovat 3d model pro VR |
realizovat 3d model pro VR ve webovém prohlížeči |
realizovat 3d model pro VR ve webovém prohlížeči |
realizovat 3d model pomocí fotogrammetrie a 3d skenování |
realizovat 3d model pomocí fotogrammetrie a 3d skenování |
realizovat návrh / prototyp VR prezentace designerského řešení |
realizovat návrh / prototyp VR prezentace designerského řešení |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Projekce (statická, dynamická) |
Projekce (statická, dynamická) |
Cvičení na počítači |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Cvičení na počítači |
Hodnotící metody |
---|
Zpracování prezentace |
Známkou |
Známkou |
Zpracování prezentace |
Doporučená literatura
|
|