Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Virtuální realita I Virtuální realita II Rozšířená realita Mixed reality Umělá inteligence Generatívní nástroje Teoretický základ vytváření počítačem generovaných pohledů na základě 2D obrazového záznamu. Příprava grafických dat pro virtuální interaktivní prezentaci. Vytváření grafických výstupů z 3D modelovacího programu Animace jednoduchého pohybu na webové stránce Interaktivní prezentace objektu na webové stránce Interaktivní panorama válcové a kulové, začlenění do webové stránky Umístění prezentace na veřejně přístupném webovém serveru
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 10 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 5 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Pracovat s počítačem a mít základní znalosti práce s operačním systémem |
Pracovat s počítačem a mít základní znalosti práce s operačním systémem |
Odborné dovednosti |
---|
Ovládat základní principy práce s grafickým softwarem, jako je například Adobe Photoshop nebo podobné programy pro úpravu obrazu |
Ovládat základní principy práce s grafickým softwarem, jako je například Adobe Photoshop nebo podobné programy pro úpravu obrazu |
Vytvářet 3D modely objektů a prostorů pomocí CAD software, jako je Rhinoceros, AutoCAD nebo SolidWorks atď. |
Vytvářet 3D modely objektů a prostorů pomocí CAD software, jako je Rhinoceros, AutoCAD nebo SolidWorks atď. |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
definovat 3D zobrazovací technologie |
definovat 3D zobrazovací technologie |
vysvětlit principy virtuální reality |
vysvětlit principy virtuální reality |
definovat proces tvorby 3d modelů do prostředí virtuální reality |
definovat proces tvorby 3d modelů do prostředí virtuální reality |
vysvětlit způsoby fotogrammetrie a 3d skenování |
vysvětlit způsoby fotogrammetrie a 3d skenování |
vysvětlit způsoby interakce vo virtuální realitě |
vysvětlit způsoby interakce vo virtuální realitě |
Odborné dovednosti |
---|
analyzovat vývojové procesy a nástroje používané při tvorbě virtuální reality |
analyzovat vývojové procesy a nástroje používané při tvorbě virtuální reality |
realizovat 3d model pro VR |
realizovat 3d model pro VR |
realizovat 3d model pro VR ve webovém prohlížeči |
realizovat 3d model pro VR ve webovém prohlížeči |
realizovat 3d model pomocí fotogrammetrie a 3d skenování |
realizovat 3d model pomocí fotogrammetrie a 3d skenování |
realizovat návrh / prototyp VR prezentace designerského řešení |
realizovat návrh / prototyp VR prezentace designerského řešení |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Grafické a výtvarné činnosti |
Grafické a výtvarné činnosti |
Demonstrace |
Demonstrace |
Týmová práce |
Týmová práce |
Cvičení na počítači |
Cvičení na počítači |
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Přednášení |
Přednášení |
Odborné dovednosti |
---|
Grafické a výtvarné činnosti |
Grafické a výtvarné činnosti |
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Analýza seminární práce |
Analýza seminární práce |
Analýza uměleckého díla |
Analýza uměleckého díla |
Rozbor portfolia studenta |
Rozbor portfolia studenta |
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Doporučená literatura
|
|