Vyučující
|
-
Surman Martin, doc. MgA. ArtD.
|
Obsah předmětu
|
Podmínky a délku trvání odborné praxe si zajišťuje student komunikací se zástupcem společnosti, u které plánuje praxi vykonat. Doporučená délka odborné praxe je stanovena v rozsahu 1 až 6 týdnů, tzn. 5 až 30 pracovních dnů. Ve výjimečných případech může na základě písemné žádosti studenta schválit prodlužení délky trvání praxe ředitel ústavu či vedoucí ateliéru. V době vykonávání náležitě schválené odborné praxe je student omluven z neúčasti na výuce a na pracovišti. O datech a trvání odborné praxe informuje student pedagogy a školitele ještě před jejím počátkem. Při nástupu i vykonávání stáže na odborném pracovišti se student mimo jiné řídí pokyny uvedenými ve Studijním a zkušebním řádu Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a doplňující směrnicí děkanky FMK. Vyplněný a podepsaný formulář nástupu na stáž. Potvrzený doklad o absolvování stáže.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Stáže
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpokladem je ukončený první ročník magisterského studia. |
Předpokladem je ukončený první ročník magisterského studia. |
Odborné dovednosti |
---|
Předpokladem je orientace v oborové problematice. |
Předpokladem je orientace v oborové problematice. |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
popsat metodiku designérské práce |
popsat metodiku designérské práce |
definovat vizuální, funkční a ergonomické parametry designérského návrhu |
definovat vizuální, funkční a ergonomické parametry designérského návrhu |
zdůvodnit zvolené výrobní technologie a materiály |
zdůvodnit zvolené výrobní technologie a materiály |
vysvětlit komplexní aspekty designérského návrhu (např. ekonomické, environmentální, etické, sociálně společenské apod.) |
vysvětlit komplexní aspekty designérského návrhu (např. ekonomické, environmentální, etické, sociálně společenské apod.) |
vyjmenovat základní pravidla a postupy při přípravě výrobní dokumentace |
vyjmenovat základní pravidla a postupy při přípravě výrobní dokumentace |
Odborné dovednosti |
---|
identifikovat cíle designérského projektu |
identifikovat cíle designérského projektu |
analyzovat aktuální stav řešené problematiky |
analyzovat aktuální stav řešené problematiky |
navrhnout variantní řešení a zvolit finální variantu |
navrhnout variantní řešení a zvolit finální variantu |
realizovat a prezentovat designérský návrh |
realizovat a prezentovat designérský návrh |
identifikovat přínosy navrhovaného řešení |
identifikovat přínosy navrhovaného řešení |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Stáže |
Stáže |
Odborné dovednosti |
---|
Stáže |
Stáže |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Rozhovor |
Rozhovor |
Analýza prezentace studenta |
Analýza prezentace studenta |
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Doporučená literatura
|
-
DE FER, Thomas. Internship Survival Guide.. Wolters Kluwer, 2018. ISBN 978-1-975113285.
-
KELLY, William. Internship: Quality Education Outside of Class. Cognella Pub., 2020. ISBN 978-1-7935-15346.
-
KENT, Sharise. The Internship Manual.. Divine Garden Press, 2015. ISBN 978-0692499023.
-
TAM, Pham. How to Land Your Dream Internship. Create Space, 2016. ISBN 978- 1537049229.
-
WOODARD, Eric. The Ultimate Guide to Internships. Allworth, 2015. ISBN 978-1- 621534563.
|