Vyučující
|
-
Harantová Lenka, Ing. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Pokrytá témata: Specifické nástroje fashion marketingu Historie a marketingové trendy týdnů módy Historie a vývoj módních časopisů Udržitelnost a její význam v módním marketingu Kategorie módních značek Obchodní modely a formáty Trendy v online nakupování
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Základní orientace v oblasti Fashion Design a Fashion Management. |
Základní orientace v oblasti Fashion Design a Fashion Management. |
Výsledky učení |
---|
popsat historii a trendy týdnů módy |
popsat historii a trendy týdnů módy |
popsat historii a vývoj módních časopisů |
popsat historii a vývoj módních časopisů |
vysvětlit kategorie módních značek |
vysvětlit kategorie módních značek |
definovat obchodní modely |
definovat obchodní modely |
definovat obchodní formáty |
definovat obchodní formáty |
Odborné dovednosti |
---|
stanovit specifické nástroje fashion marketingu pro vlastní módní značku |
stanovit specifické nástroje fashion marketingu pro vlastní módní značku |
stanovit specifické nástroje fashion marketingu pro vybranou módní společnost |
stanovit specifické nástroje fashion marketingu pro vybranou módní společnost |
využívat trendy v online nakupování |
využívat trendy v online nakupování |
využívat trendy v offline nakupování |
využívat trendy v offline nakupování |
vysvětlit rozdíl mezi greenmarketingem a greenwashingem v módním průmyslu |
vysvětlit rozdíl mezi greenmarketingem a greenwashingem v módním průmyslu |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Přednášení |
Přednášení |
Hodnotící metody |
---|
Analýza edukačního materiálu |
Systematické pozorování studenta |
Analýza edukačního materiálu |
Systematické pozorování studenta |
Doporučená literatura
|
-
BENDONI, Wendy. Social media for fashion marketing: storytelling in a digital world. London: Bloomsbury, 2017. ISBN 9781474233323.
-
HARRIS, Clare. The fundamentals of digital fashion marketing. London: Bloomsbury, 2017. ISBN 9781474220859.
-
JIN, Byoungho a Elena CEDROLA, ed. Product innovation in the global fashion industry. New York: Palgrave Macmillan, 2018. ISBN 9781137523488.
-
LAPŠANSKÁ, Dana. Kapitoly z módného marketingu a stylingu. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2014. ISBN 9788074544705.
-
WOLFE, Mary Gorgen. Fashion Marketing & Merchandising. Fifth edition. Tinley Park, IL: The Goodheart-Willcox Company, 2019. ISBN 978-1-63563-145-6.
|