Předmět: Fashion Marketing 2

« Zpět
Název předmětu Fashion Marketing 2
Kód předmětu KAOD/MD4FM
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Petříčková Kristýna, doc. MgA. Ph.D.
  • Harantová Lenka, Ing. Ph.D.
Obsah předmětu
Pokrytá témata: Specifické nástroje fashion marketingu Historie a marketingové trendy týdnů módy Historie a vývoj módních časopisů Udržitelnost a její význam v módním marketingu Kategorie módních značek Obchodní modely a formáty Trendy v online nakupování

Studijní aktivity a metody výuky
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Předpoklady
Odborné znalosti
Základní orientace v oblasti Fashion Design a Fashion Management.
Základní orientace v oblasti Fashion Design a Fashion Management.
Výsledky učení
popsat historii a trendy týdnů módy
Předmět poskytuje studentům komplexnější pohled na danou problematiku v oblasti módního marketingu.
Předmět poskytuje studentům komplexnější pohled na danou problematiku v oblasti módního marketingu.
popsat historii a trendy týdnů módy
Analyzovat obchodní modely a formáty, využívat trendy v online i offline nakupování, analyzovat specifika greenmarketingu a greenwashingu v módním průmyslu.
Analyzovat obchodní modely a formáty, využívat trendy v online i offline nakupování, analyzovat specifika greenmarketingu a greenwashingu v módním průmyslu.
popsat historii a vývoj módních časopisů
popsat historii a vývoj módních časopisů
vysvětlit kategorie módních značek
vysvětlit kategorie módních značek
definovat obchodní modely
definovat obchodní modely
definovat obchodní formáty
definovat obchodní formáty
Odborné dovednosti
Využívat specifické nástroje fashion marketingu pro vlastní značku či konkrétní módní společnost.
Využívat specifické nástroje fashion marketingu pro vlastní značku či konkrétní módní společnost.
stanovit specifické nástroje fashion marketingu pro vlastní módní značku
stanovit specifické nástroje fashion marketingu pro vlastní módní značku
stanovit specifické nástroje fashion marketingu pro vybranou módní společnost
stanovit specifické nástroje fashion marketingu pro vybranou módní společnost
využívat trendy v online nakupování
využívat trendy v online nakupování
využívat trendy v offline nakupování
využívat trendy v offline nakupování
vysvětlit rozdíl mezi greenmarketingem a greenwashingem v módním průmyslu
vysvětlit rozdíl mezi greenmarketingem a greenwashingem v módním průmyslu
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Přednášení
Přednášení
Hodnotící metody
Systematické pozorování studenta
Systematické pozorování studenta
Analýza edukačního materiálu
Analýza edukačního materiálu
Doporučená literatura
  • BENDONI, Wendy. Social media for fashion marketing: storytelling in a digital world. London: Bloomsbury, 2017. ISBN 9781474233323.
  • HARRIS, Clare. The fundamentals of digital fashion marketing. London: Bloomsbury, 2017. ISBN 9781474220859.
  • JIN, Byoungho a Elena CEDROLA, ed. Product innovation in the global fashion industry. New York: Palgrave Macmillan, 2018. ISBN 9781137523488.
  • LAPŠANSKÁ, Dana. Kapitoly z módného marketingu a stylingu. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2014. ISBN 9788074544705.
  • WOLFE, Mary Gorgen. Fashion Marketing & Merchandising. Fifth edition. Tinley Park, IL: The Goodheart-Willcox Company, 2019. ISBN 978-1-63563-145-6.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr