Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Tento předmět byl inovován v rámci realizace projektu "Inovace studijních programů na Fakultě multimediálních komunikací", reg. č. CZ.1.07/2.2.00/28.0282 spolufinancovaného Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky formou realizací workshopů, exkurzí na světových i domácích módních přehlídkách, realizací vlastní přehlídky a vytvořením audiovizuální vzdělávací pomůckou zachycující produkci módní přehlídky. - Předmět se zaměřuje na zlepšení vizuální invence studentů - Zaměřuje se na zvýšení technických dovedností v oboru - Formuje studenty a jejich vnímání k estetické kvalitě výrobku či návrhu - Další oblastí je reklama a její působení v oblasti oděvního designu, prostorové oděvní kompozice, účinek barvy v oděvním designu a barevná oděvní kompozice
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Grafické a výtvarné činnosti, Praktické procvičování
- Účast na výuce
- 24 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 36 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Základní znalosti z oboru odívání. Kresebná dovednost. Tvůrčí invence. |
Základní znalosti z oboru odívání. Kresebná dovednost. Tvůrčí invence. |
Výsledky učení |
---|
Student je schopen realizovat tvůrčí myšlenku formou skici až k finálnímu oděvu či oděvnímu doplňku. |
Student je schopen realizovat tvůrčí myšlenku formou skici až k finálnímu oděvu či oděvnímu doplňku. |
- technická znalost |
- technická znalost |
- materiálová znalost |
- materiálová znalost |
- realizace vize a nápadů |
- realizace vize a nápadů |
- obchodní komunikace |
- obchodní komunikace |
- finalizace návrhu |
- finalizace návrhu |
Odborné dovednosti |
---|
- výzkumné dovednosti |
- výzkumné dovednosti |
- analytické myšlení |
- analytické myšlení |
- metodika |
- metodika |
- designové dovednosti |
- designové dovednosti |
- technické dovednosti |
- technické dovednosti |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Grafické a výtvarné činnosti |
Grafické a výtvarné činnosti |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Hodnotící metody |
---|
Analýza výkonů studenta |
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
Analýza edukačního materiálu |
Analýza edukačního materiálu |
Analýza výkonů studenta |
Doporučená literatura
|
-
Časopisy. Amica,Dona,Elle,Harper´s Bazaar,Glamour,Vogue,Grazia.
-
Lapšanská Dana. Kapitoly z módného marketingu.
-
Máchalová, Jana. Módou posedlí : [čtení o módě 20.století]. Břeclav : Moraviapress, 2002. ISBN 80-86181-47-2.
-
Seeling, Charlotte. Století módy 1900-1999. 1. vyd. Praha : Slovart, 2000. ISBN 8072092472.
-
Terry Jones. Fashion now ( volume 1, 2 ). Taschen, 2002. ISBN 3822840750 .
|