Předmět: Fashion management 2

« Zpět
Název předmětu Fashion management 2
Kód předmětu KAOD/FAMG2
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Harantová Lenka, Ing. Ph.D.
Obsah předmětu
1. Vývoj produktu a jeho uvedení na trh 2. Specifika řízení luxusních fashion brandů 3. Brand management 4. Práce s médii z oblasti fashion business 5. Řízení lidských zdrojů 6. Role manažera, styly řízení 7. Motivace zaměstnanců 8. Týmová práce v managementu 9. Komunikační dovednosti manažera 10. Self a time management 11. Etické aspekty módního průmyslu 12. Udržitelnost jako nástroj fashion managementu 13. Prezentace seminárních prací

Studijní aktivity a metody výuky
  • Účast na výuce - 13 hodin za semestr
  • Semestrální práce - 12 hodin za semestr
  • Domácí příprava na výuku - 12 hodin za semestr
  • Příprava na zápočet - 13 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Základní orientace v oblasti fashion managementu.
Základní orientace v oblasti fashion managementu.
Odborné dovednosti
Předpoklady nejsou stanoveny.
Předpoklady nejsou stanoveny.
Výsledky učení
Odborné znalosti
Uvést nový produkt na trh
Uvést nový produkt na trh
Popsat nástroje budování značky
Popsat nástroje budování značky
Definovat aspekty etického a udržitelného fashion managementu
Definovat aspekty etického a udržitelného fashion managementu
Analyzovat práci s médii v oblasti fashion business
Analyzovat práci s médii v oblasti fashion business
Vysvětlit specifika řízení luxusních fashion brandů
Vysvětlit specifika řízení luxusních fashion brandů
Vyučovací metody
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Týmová práce
Týmová práce
Individuální práce studentů
Individuální práce studentů
Odborné dovednosti
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Hodnotící metody
Odborné znalosti
Zpracování prezentace
Zpracování prezentace
Analýza seminární práce
Analýza seminární práce
Doporučená literatura
  • GEHLHAR, Mary. The fashion designer survival guide: start and run your own fashion business. New York: Kaplan. 2021.
  • HAUNEROVÁ, Klára, Vladimíra KHELEROVÁ a Zuzana ŠIMONOVSKÁ. Fashion management. Praha: Grada, 2019. ISBN 9788027121137.
  • JIN, Byoungho a Elena CEDROLA. Fashion branding and communication: core strategies of European luxury brands. New York: Palgrave Macmillan. 2017.
  • JIN, Byoungho a Elena CEDROLA. Product innovation in the global fashion industry. New York: Palgrave Macmillan. 2018.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr