Vyučující
|
-
Harantová Lenka, Ing. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
1. Vývoj produktu a jeho uvedení na trh 2. Specifika řízení luxusních fashion brandů 3. Brand management 4. Práce s médii z oblasti fashion business 5. Řízení lidských zdrojů 6. Role manažera, styly řízení 7. Motivace zaměstnanců 8. Týmová práce v managementu 9. Komunikační dovednosti manažera 10. Self a time management 11. Etické aspekty módního průmyslu 12. Udržitelnost jako nástroj fashion managementu 13. Prezentace seminárních prací
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 13 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 12 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 12 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 13 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Základní orientace v oblasti fashion managementu. |
Základní orientace v oblasti fashion managementu. |
Odborné dovednosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
Uvést nový produkt na trh |
Uvést nový produkt na trh |
Popsat nástroje budování značky |
Popsat nástroje budování značky |
Definovat aspekty etického a udržitelného fashion managementu |
Definovat aspekty etického a udržitelného fashion managementu |
Analyzovat práci s médii v oblasti fashion business |
Analyzovat práci s médii v oblasti fashion business |
Vysvětlit specifika řízení luxusních fashion brandů |
Vysvětlit specifika řízení luxusních fashion brandů |
Vyučovací metody |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Týmová práce |
Týmová práce |
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Odborné dovednosti |
---|
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Zpracování prezentace |
Zpracování prezentace |
Analýza seminární práce |
Analýza seminární práce |
Doporučená literatura
|
-
GEHLHAR, Mary. The fashion designer survival guide: start and run your own fashion business. New York: Kaplan. 2021.
-
HAUNEROVÁ, Klára, Vladimíra KHELEROVÁ a Zuzana ŠIMONOVSKÁ. Fashion management. Praha: Grada, 2019. ISBN 9788027121137.
-
JIN, Byoungho a Elena CEDROLA. Fashion branding and communication: core strategies of European luxury brands. New York: Palgrave Macmillan. 2017.
-
JIN, Byoungho a Elena CEDROLA. Product innovation in the global fashion industry. New York: Palgrave Macmillan. 2018.
|