Předmět: Teaching Assistance

« Zpět
Název předmětu Teaching Assistance
Kód předmětu KAOD/DXTA
Organizační forma výuky bez kontaktní výuky
Úroveň předmětu Doktorský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní a letní
Počet ECTS kreditů 0
Vyučovací jazyk Angličtina
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Petříčková Kristýna, doc. MgA. Ph.D.
Obsah předmětu
Základní podmínky: - aktivní účast na výuce ateliéru za přítomnosti vedoucího pedagoga, audiovizuálních či projektových praktik, - zapojení do konzultací, - účast na Státních závěrečných zkouškách, na přijímacím řízení a na klauzurách ateliéru, - odevzdání písemného návrhu volitelného semináře či cvičení, který by byl doktorand schopný pod garancí svého školitele vést

Studijní aktivity a metody výuky
Individuální práce studentů
Předpoklady
Odborné znalosti
Rozvinout projektové (plánovací) dovednosti v kontextu vyučovacího předmětu. Rozvinout dovednost zpracovat didaktickou analýzu z vybraného tematického celku.
Rozvinout projektové (plánovací) dovednosti v kontextu vyučovacího předmětu. Rozvinout dovednost zpracovat didaktickou analýzu z vybraného tematického celku.
Výsledky učení
Schopnost studenta asistovat při výuce pedagogovi.
definovat cíl zadání
Schopnost studenta asistovat při výuce pedagogovi.
definovat cíl zadání
vysvětlit postupy při realizaci úkolů
vysvětlit postupy při realizaci úkolů
charakterizovat klíčové metody řešení
charakterizovat klíčové metody řešení
nacházet vhodná a individuální řešení
nacházet vhodná a individuální řešení
definovat problémy při realizaci zadání
definovat problémy při realizaci zadání
Odborné dovednosti
navrhnout řešení
navrhnout řešení
navrhnout vhodný metodický způsob při zadávání úkolů
navrhnout vhodný metodický způsob při zadávání úkolů
aplikovat znalosti do tvůrčího procesu
aplikovat znalosti do tvůrčího procesu
rozlišit individuální potřeby úkolů a studentů
rozlišit individuální potřeby úkolů a studentů
vytvořit realizační, učební plán
vytvořit realizační, učební plán
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Individuální práce studentů
Individuální práce studentů
Hodnotící metody
Systematické pozorování studenta
Systematické pozorování studenta
Doporučená literatura
  • SPALDING, D. How to Teach Adults. New York, 2014. ISBN 1118841360.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr