Vyučující
|
-
Petříčková Kristýna, doc. MgA. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Obsah předmětu: 1. Úvod do problematiky digitálního řemesla 2. Úvod do problematiky digitální fabrikace 3. Problematika 4D materiálů 4. Základy parametrického navrhování 5. Základy digitální simulace a analýzy 6. Úvod do metodiky výzkumu 7. Dokumentace
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Odborné dovednosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
KAOD/DCRA1: Digital Craftmanship 1 Odborné znalosti: |
KAOD/DCRA1: Digital Craftmanship 1 Odborné znalosti: |
- definovat digitální řemeslo |
- definovat digitální řemeslo |
- popsat problematiku 4D materiálů |
- popsat problematiku 4D materiálů |
- popsat základy digitální analýzy a simulace |
- popsat základy digitální analýzy a simulace |
- popsat digitální fabrikaci |
- popsat digitální fabrikaci |
- popsat základy prametrického navrhování |
- popsat základy prametrického navrhování |
Odborné dovednosti |
---|
KAOD/DCRA1: Digital Craftmanship 1 Odborné docednosti: |
KAOD/DCRA1: Digital Craftmanship 1 Odborné docednosti: |
- realizovat dokumentaci |
- realizovat dokumentaci |
- aplikovat znalost systematické analýzy |
- aplikovat znalost systematické analýzy |
- aplikovat poznatky pro kritickou reflexi současného stavu poznání na poli digitální fabrikace |
- aplikovat poznatky pro kritickou reflexi současného stavu poznání na poli digitální fabrikace |
- aplikovat poznatky o vývoji digitálního řemesla |
- aplikovat poznatky o vývoji digitálního řemesla |
- realizovat pod odborným vedením parametrické aplikace pro tvorbu 4D materiálů |
- realizovat pod odborným vedením parametrické aplikace pro tvorbu 4D materiálů |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Demonstrace |
Demonstrace |
Odborné dovednosti |
---|
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Demonstrace |
Demonstrace |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Analýza prezentace studenta |
Analýza prezentace studenta |
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
Doporučená literatura
|
-
BOUCHER, Marie-Pier et al. Being Material. Cambridge, MA: The MIT Press, 2019. ISBN 9780262043281.
-
CARPO, Mario. The Second Digital Turn: Design Beyond Intelligence. Cambridge, MA: The MIT Press, 2017. ISBN 9780262534024.
-
CUEVAS, D. Diego Garcia. Advanced 3D Printing with Grasshopper: Clay and FDM. Nezávisle vydáno, 2020. ISBN 979-8635379011.
-
SENNET, Richard. The Craftsman. New Haven: Yale University Press, 2009. ISBN 978-0300151190.
-
TEDESCHI, Arturo. Algorithms Aided Design. Neapol: Le Penseur, 2014. ISBN 978-8895315300.
-
TIBBITS, Skylar. Active Matter. Cambridge, MA: The MIT Press, 2017. ISBN 978-0262036801.
|