Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
-Přednášky zaměřené na mapování zajímavých návrhářů i firem v oblasti obuvnického i galanterního světa.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Domácí příprava na výuku
- 13 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 13 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Základní znalost obuvnických firem a produkce |
Základní znalost obuvnických firem a produkce |
Výsledky učení |
---|
Studenti budou aktivně hledat vlastní pohled na dannou problematiku. |
Studenti budou aktivně hledat vlastní pohled na dannou problematiku. |
Odborné dovednosti |
---|
Student dovede: - realizovat rešerši k danému tématu - aplikovat získané znalosti ve prospěch řešení vlastního projektu - zaujmout nestranný postoj k danému tématu - prezentovat získané informace - vést diskuzi na dané téma |
Student dovede: - realizovat rešerši k danému tématu - aplikovat získané znalosti ve prospěch řešení vlastního projektu - zaujmout nestranný postoj k danému tématu - prezentovat získané informace - vést diskuzi na dané téma |
Doporučená literatura
|
-
doporučené weby a další média dle aktuální situace. .
|