Vyučující
|
-
Štraneková Mária, doc. Mgr. art. ArtD.
|
Obsah předmětu
|
1. Úvod do předmětu, vysvětlení základních pojmů ve společenském i podnikatelském prostředí 2. Stručný vývoj designu ve 20. století 3. Vývojové souvislosti udržitelného designu, zelený design a zodpovědné podnikání 4. Sustainable fashion (Honest By, Christopher Reaburn?) 5. ?Rychlý design? versus fenomén: recyklace, upcyklace, zero waste, tzv. nová skromnost atd? 7. Mezinárodní green aktivity (Fashion revolution ?) 8. Uplatnění nových materiálu 9. Autoři, značky a firmy I 10. Exkurze, výstava I 9. Authors, brands and companies I 10. Excursions, exhibition I
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Doporučená literatura
|
-
BURNS, L. D., N. O. BRYANT. The Business of Fashion 3rd Edition: Designing, Manufacturing and Marketing. New York, 2007. ISBN 978-15-6367-570.
-
FLETCHER, K. Sustainable Fashion and Textiles: Second Edition. New York, 2014. ISBN 978-04-1564-456-3.
-
SOLANKI, S. et al. What does it mean to live in a material world, and how do materials of the past and present hold the keys to our future?. Prestel, 2018. ISBN 783791384719.
|