Předmět: Produkce v kulturních a kreativních odvětvích II

« Zpět
Název předmětu Produkce v kulturních a kreativních odvětvích II
Kód předmětu KAME/KPKO2
Organizační forma výuky Ateliér
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 4
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Ovčáčková Jana, Mgr. Ph.D.
  • Vázalová Gartnerová Eva, Mgr. Ph.D.
  • Štraneková Mária, doc. Mgr. art. ArtD.
Obsah předmětu
Čeho si všímat v galerii z pohledu profesionála Tým výstavy Marketing - propagace, reklama a vztahy s veřejností Texty k výstavě Vztahy s médii Příklad tiskové zprávy Základy editorské činnosti Smlouva o výpůjčce Pojištění děl Grantová gramotnost Formulář grantu Rozpočet grantu

Studijní aktivity a metody výuky
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Předpoklady
Odborné znalosti
Znalost obecných dějin a dějin umění středoškolského stupně.
Znalost obecných dějin a dějin umění středoškolského stupně.
Výsledky učení
Student využívá potřebné množství poznatků a rozvíjí jejich schopnost zaujímat kritická stanoviska a formulovat teoretické koncepty.
Student využívá potřebné množství poznatků a rozvíjí jejich schopnost zaujímat kritická stanoviska a formulovat teoretické koncepty.
Student umí identifikovat klíčové faktory a trendy v oblasti financování kulturních institucí.
Student umí identifikovat klíčové faktory a trendy v oblasti financování kulturních institucí.
Student zná základní principy a techniky marketingu a propagace kulturních událostí.
Student zná základní principy a techniky marketingu a propagace kulturních událostí.
Student si osvojil základní pojmy z oblasti grantové politiky a sponzoringu v kultuře.
Student si osvojil základní pojmy z oblasti grantové politiky a sponzoringu v kultuře.
Student umí vysvětlit vliv vnějších faktorů, jako jsou ekonomické a politické faktory, na kulturní instituce.
Student umí vysvětlit vliv vnějších faktorů, jako jsou ekonomické a politické faktory, na kulturní instituce.
Odborné dovednosti
Student dokáže navrhnout finanční plán pro kulturní akci nebo projekt.
Student dokáže navrhnout finanční plán pro kulturní akci nebo projekt.
Student má schopnost vytvořit efektivní marketingovou strategii pro kulturní akci nebo projekt.
Student má schopnost vytvořit efektivní marketingovou strategii pro kulturní akci nebo projekt.
Student dokáže identifikovat vhodné zdroje financování a grantové programy pro kulturní instituci.
Student dokáže identifikovat vhodné zdroje financování a grantové programy pro kulturní instituci.
Student je schopen analyzovat a hodnotit účinnost finančních a marketingových strategií v kulturních institucích.
Student je schopen analyzovat a hodnotit účinnost finančních a marketingových strategií v kulturních institucích.
Student má schopnost řešit problémy a konflikty v oblasti financování a marketingu kulturních akcí a projektů.
Student má schopnost řešit problémy a konflikty v oblasti financování a marketingu kulturních akcí a projektů.
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Přednášení
Přednášení
Hodnotící metody
Ústní zkouška
Ústní zkouška
Doporučená literatura
  • FILIPOVÁ, Marta a Matthew RAMPLEY. Možnosti vizuálních studií: obrazy, texty, interpretace. Brno: Společnost pro odbornou literaturu - Barrister & Principal, 2007. ISBN 978-80-87029-26-8.
  • Graham Gordon. Filosofie umění. Praha, 2004. ISBN 978-80-85947-53-3.
  • HORÁČEK, R. Galerijní animace a zprostředkovávání umění. Brno: Cerm, 1998. ISBN 80-7204-084-7.
  • Koleček Michal. Okraj Obrazu. Ústí nad Labem, 2005. ISBN 80-7044-728-1.
  • Krtička Jan; Prošek, Jan. Dokumentace umění. Ústí nad Labem: FUD UJEP, 2013.
  • VESELÁ, Romana, ed. Místo sdílené uměním. Ústí nad Labem, 2014.
  • VESELÁ, Romana, ed. Pozice kurátor: poznámky správců umění a designu. Ústí nad Labem: Fakulta umění a designu Univerzity Jana Evangelisty Purkyně, 2016.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr