Předmět: Komunikace v KKO 2

« Zpět
Název předmětu Komunikace v KKO 2
Kód předmětu KAME/KOKK2
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Štraneková Mária, doc. Mgr. art. ArtD.
Obsah předmětu
1. Lokální kulturní průmysly, rekapitulace 2. Komunikace lokálních značek a KKP 3. Lokální kulturní instituce a KP 4. Druhy online reklamy a strategií v KKP 5. Multimédia a herní průmysl 6. Nové formy platforem prezentace a síťování KKP 7. Festivaly 8. New European Bauhaus 9. Exkurze II 10. Hodnocení KKP v místním a regionálním rozvoji 11. Předmětová studie 12. Workshop

Studijní aktivity a metody výuky
  • Domácí příprava na výuku - 12 hodin za semestr
  • Příprava na zápočet - 12 hodin za semestr
  • Účast na výuce - 26 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Předpoklady nejsou stanoveny.
Předpoklady nejsou stanoveny.
Výsledky učení
Pochopení metod a strategií pro efektivní komunikaci a marketing lokálních značek v kulturních a kreativních odvětvích.
Pochopení metod a strategií pro efektivní komunikaci a marketing lokálních značek v kulturních a kreativních odvětvích.
Znalost principů fungování online prostoru, sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely.
Znalost principů fungování online prostoru, sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely.
Povědomí o tvorbě, distribuci a analýze multimediálního obsahu a jeho roli v herním průmyslu.
Povědomí o tvorbě, distribuci a analýze multimediálního obsahu a jeho roli v herním průmyslu.
Znalost konceptu New European Bauhaus a jeho aplikace v moderních kulturních a kreativních projektech.
Znalost konceptu New European Bauhaus a jeho aplikace v moderních kulturních a kreativních projektech.
Povědomí o praktických příkladech efektivní komunikace a marketingu v oblastech módy, designu, filmu a herního designu.
Povědomí o praktických příkladech efektivní komunikace a marketingu v oblastech módy, designu, filmu a herního designu.
Odborné dovednosti
Schopnost efektivně komunikovat a prezentovat různé formy kulturních a kreativních odvětví v reálném podnikatelském a kulturním prostředí.
Schopnost efektivně komunikovat a prezentovat různé formy kulturních a kreativních odvětví v reálném podnikatelském a kulturním prostředí.
Dovednost využívat online prostor a sociální sítě pro komunikaci a marketing lokálních značek a projektů.
Dovednost využívat online prostor a sociální sítě pro komunikaci a marketing lokálních značek a projektů.
Schopnost vytvářet a analyzovat obsah v oblasti multimédií a herního průmyslu.
Schopnost vytvářet a analyzovat obsah v oblasti multimédií a herního průmyslu.
Dovednost spolupracovat s odborníky z různých uměleckých a marketingových oborů na nových podnikatelských nápadech.
Dovednost spolupracovat s odborníky z různých uměleckých a marketingových oborů na nových podnikatelských nápadech.
Schopnost aplikovat teoretické poznatky na praktických příkladech významných firem a projektů.
Schopnost aplikovat teoretické poznatky na praktických příkladech významných firem a projektů.
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Exkurze
Exkurze
Individuální práce studentů
Individuální práce studentů
Odborné dovednosti
Přednášení
Přednášení
Týmová práce
Týmová práce
Hodnotící metody
Odborné znalosti
Zpracování prezentace
Zpracování prezentace
Rozhovor
Rozhovor
Analýza prezentace studenta
Analýza prezentace studenta
Doporučená literatura
  • AUJESKÝ, Kamil. Jako vyrásť v kreatívnom biznise. Slovart, 2019. ISBN 97888055642833.
  • CAVIES, E. Richard. Creative Industries. Harvard University, 2002. ISBN 9780674008083.
  • Howkins, John. The creative economy : how people make money from ideas. London ; New York : Penguin Group, 2002. ISBN 978-0-14-028794-3.
  • KARLÍČEK, Miroslav a kol. Marketingova komunikace, jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada publishing. 2016.
  • SAINTILAN, P, SCHREIBER, D. Managing Organizations in the Creative Economy: Organizational Behaviour for the Cultural Sector. London, 2007. ISBN 978-1138184602.
  • WEELER, Alina. Designing Brand Identity: An Essencial Guide for the Whole Branding Team. London. 2012.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr