Vyučující
|
-
Štraneková Mária, doc. Mgr. art. ArtD.
|
Obsah předmětu
|
1. Aktuální trendy v móde, produktovém designu a marketingu 2. Autoři, značky a firmy II - Digital design, metaverze a design 3. Problematika pojmu greenwashing - případové studie HM, Dedoles 4. Udržitelný životní styl - Green lifestyle 5. Inovace a materiály a jejich uplatnění. Biomimicry, bioplastic materials. 6. Platformy uplatnění "green" designu v KKP 7. Představitelé lokální designérské scény II 8. Workshop 9. Exkurze II
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 24 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Odborné dovednosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Předpoklady nejsou stanoveny. |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Přednášení |
Přednášení |
Exkurze |
Exkurze |
Hodnotící metody |
---|
Didaktický test |
Didaktický test |
Doporučená literatura
|
-
BURNS, L. D., N. O. BRYANT. The Business of Fashion 3rd Edition: Designing, Manufacturing and Marketing. New York, 2007. ISBN 978-15-6367-570.
-
FLETCHER, K. Sustainable Fashion and Textiles: Second Edition. New York, 2014. ISBN 978-04-1564-456-3.
-
GLOGAZA, J. Slow Fashion - Módní revoluce. Praha: Alferia, 2021. ISBN 978-80-271-2108-3.
-
SOLANKI, S. et al. What does it mean to live in a material world, and how do materials of the past and present hold the keys to our future?. Prestel, 2018. ISBN 9783791384719.
-
ŠTRANEKOVÁ, M., ZAJACOVÁ, S. Slow Fashion - Módní revoluce. Praha: Alferia, 2021. ISBN 978-80-7454-474-3.
|