Předmět: Ateliérová stáž 1

« Zpět
Název předmětu Ateliérová stáž 1
Kód předmětu KAME/AS1
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 3
Vyučovací jazyk Čeština, Angličtina
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
Obsah předmětu
- Účast na všech aktivitách zvoleného ateliéru

Studijní aktivity a metody výuky
Grafické a výtvarné činnosti
Předpoklady
Odborné znalosti
Student je schopen realizovat a obhájit svou ideu.
Student je schopen realizovat a obhájit svou ideu.
Zájem o výtvarné umění a kreativní procesy: Studenti by měli mít základní znalost a zájem o výtvarné umění, umělecké techniky a procesy. Musí být motivováni a nadšeni pro práci ve výtvarných ateliérech a prozkoumávání různých oborů a specializací. Schopnost komunikace a spolupráce: Stáž v ateliéru Arts Management zahrnuje spolupráci s dalšími studenty, pedagogy a profesionály v oblasti kultury. Studenti by měli mít schopnost komunikovat efektivně, pracovat ve skupině a přispívat svými nápady a názory do výtvarných projektů a aktivit. Výhodou je komunikace v anglickém jazyce. Schopnost adaptace a otevřenost novým zkušenostem: Během stáže se studenti budou muset přizpůsobit specifickým podmínkám ateliéru a galerie G18. Je důležité, aby byli otevření novým zkušenostem, různým odvětvím v rámci uměleckého managementu a kulturních aktivit, a byli ochotni se učit a rozvíjet své dovednosti.
Zájem o výtvarné umění a kreativní procesy: Studenti by měli mít základní znalost a zájem o výtvarné umění, umělecké techniky a procesy. Musí být motivováni a nadšeni pro práci ve výtvarných ateliérech a prozkoumávání různých oborů a specializací. Schopnost komunikace a spolupráce: Stáž v ateliéru Arts Management zahrnuje spolupráci s dalšími studenty, pedagogy a profesionály v oblasti kultury. Studenti by měli mít schopnost komunikovat efektivně, pracovat ve skupině a přispívat svými nápady a názory do výtvarných projektů a aktivit. Výhodou je komunikace v anglickém jazyce. Schopnost adaptace a otevřenost novým zkušenostem: Během stáže se studenti budou muset přizpůsobit specifickým podmínkám ateliéru a galerie G18. Je důležité, aby byli otevření novým zkušenostem, různým odvětvím v rámci uměleckého managementu a kulturních aktivit, a byli ochotni se učit a rozvíjet své dovednosti.
Výsledky učení
Student soustavně pracuje na rozvoji svých výtvarných dovedností.
Student soustavně pracuje na rozvoji svých výtvarných dovedností.
Student je schopen orientovat se ve zvoleném oboru. Je schopen interpretovat vhdonými prostředky dílčí úkoly a přinášet vlastní výtvarný názor a osobitost při řešení.
Student je schopen orientovat se ve zvoleném oboru. Je schopen interpretovat vhdonými prostředky dílčí úkoly a přinášet vlastní výtvarný názor a osobitost při řešení.
Student umí identifikovat a popsat základní prvky spojeného s organizací, propagací a realizací výstav či jiných kulturních aktivit.
Student umí identifikovat a popsat základní prvky spojeného s organizací, propagací a realizací výstav či jiných kulturních aktivit.
Student umí charakterizovat a porovnat různé typy přístupů v oblasti produkce a propagace kulturních aktivit.
Student umí charakterizovat a porovnat různé typy přístupů v oblasti produkce a propagace kulturních aktivit.
Student umí charakterizovat a porovnat různé formy financování uměleckých projektů a institucí
Student umí charakterizovat a porovnat různé formy financování uměleckých projektů a institucí
Student umí analyzovat a hodnotit trendy a změny v oblasti kulturního managementu a jejich dopad na uměleckou scénu
Student umí analyzovat a hodnotit trendy a změny v oblasti kulturního managementu a jejich dopad na uměleckou scénu
Odborné dovednosti
Student dovede navrhnout a vytvořit plán kulturního projektu v souladu se zadaným tématem a požadavky
Student dovede navrhnout a vytvořit plán kulturního projektu v souladu se zadaným tématem a požadavky
Student dovede vyřešit organizační a administrativní problémy při plánování a realizaci kulturních akcí.
Student dovede vyřešit organizační a administrativní problémy při plánování a realizaci kulturních akcí.
Student dovede aplikovat různé metody a postupy pro marketingovou komunikaci a propagaci kulturních projektů.
Student dovede aplikovat různé metody a postupy pro marketingovou komunikaci a propagaci kulturních projektů.
Student dovede rozlišit a využít vhodné metody a nástroje pro evaluaci a hodnocení kulturních projektů a akcí.
Student dovede rozlišit a využít vhodné metody a nástroje pro evaluaci a hodnocení kulturních projektů a akcí.
Student dovede analyzovat a interpretovat data o návštěvnosti a účasti na kulturních akcích a využít je při plánování a řízení budoucích projektů.
Student dovede analyzovat a interpretovat data o návštěvnosti a účasti na kulturních akcích a využít je při plánování a řízení budoucích projektů.
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Grafické a výtvarné činnosti
Grafické a výtvarné činnosti
Hodnotící metody
Známkou
Známkou
Analýza výkonů studenta
Analýza výkonů studenta
Doporučená literatura
  • Bordwell.D., Thompson,K. Film Art:An Introduction. McGraw-Hill Humanities, 2006.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr