Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
- Výzkum trendů elektronického publikování v jednotlivých odvětvích a oborech - Důraz je kladen na samostatnou práci studenta při vyhledávání a studiu zdrojů a jejich následném zpracování - Vyzkoušení technologie jako je Virtuální nebo rozšířená realita.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Domácí příprava na výuku
- 40 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 20 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Minimálně středně pokročilá uživatelská znalost internetu. Základní znalost výpočetní techniky. |
Minimálně středně pokročilá uživatelská znalost internetu. Základní znalost výpočetní techniky. |
Odborné dovednosti |
---|
Základní znalost angilckého jazyka |
Základní znalost angilckého jazyka |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
Student se naučí vnímat současné tendence ze světa herního průmyslu. Získá přehled novinek a schopnost uvažovat v kontextu technologie. Dané znalosti je pak schopen uplatnit na svou vlastní tvorbu. |
Student se naučí vnímat současné tendence ze světa herního průmyslu. Získá přehled novinek a schopnost uvažovat v kontextu technologie. Dané znalosti je pak schopen uplatnit na svou vlastní tvorbu. |
Popsat proces tvorby ve herním enginu |
Popsat proces tvorby ve herním enginu |
Definovat co je herní prototypování |
Definovat co je herní prototypování |
Vysvětlit jakým způsobem funguje vykreslování herních aplikací |
Vysvětlit jakým způsobem funguje vykreslování herních aplikací |
Vysvětlit základní pojmy programovacího jazyka |
Vysvětlit základní pojmy programovacího jazyka |
Proces přípravy spustitelné aplikace |
Proces přípravy spustitelné aplikace |
Odborné dovednosti |
---|
Analyzovat technické problémy projektu |
Analyzovat technické problémy projektu |
Zvolit správný herní engine a nástroje |
Zvolit správný herní engine a nástroje |
Vytvořit vlastní prototyp v herním enginu |
Vytvořit vlastní prototyp v herním enginu |
Navrhnout realizaci a úpravu daného projektu |
Navrhnout realizaci a úpravu daného projektu |
Prezentovat vlastní prototyp |
Prezentovat vlastní prototyp |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Cvičení na počítači |
Cvičení na počítači |
Analýza uměleckého díla |
Analýza uměleckého díla |
Odborné dovednosti |
---|
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Analýza uměleckého díla |
Analýza uměleckého díla |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Analýza seminární práce |
Analýza seminární práce |
Doporučená literatura
|
-
Adam Kramarzewski, Ennio De Nucci. Practical Game Design. ISBN 978-1-78712-179-9.
-
Names: Bycer, Joshua. 20 Essential Games to Study. ISBN 781138341456.
|