Předmět: Současné tendence v game designu 1

« Zpět
Název předmětu Současné tendence v game designu 1
Kód předmětu KAGA/STGA1
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 3
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Ščuglík Michal, MgA.
Obsah předmětu
- Výzkum trendů elektronického publikování v jednotlivých odvětvích a oborech - Důraz je kladen na samostatnou práci studenta při vyhledávání a studiu zdrojů a jejich následném zpracování - Vyzkoušení technologie jako je Virtuální nebo rozšířená realita.

Studijní aktivity a metody výuky
  • Domácí příprava na výuku - 40 hodin za semestr
  • Účast na výuce - 20 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Minimálně středně pokročilá uživatelská znalost internetu. Základní znalost výpočetní techniky.
Minimálně středně pokročilá uživatelská znalost internetu. Základní znalost výpočetní techniky.
Odborné dovednosti
Základní znalost angilckého jazyka
Základní znalost angilckého jazyka
Výsledky učení
Odborné znalosti
Student se naučí vnímat současné tendence ze světa herního průmyslu. Získá přehled novinek a schopnost uvažovat v kontextu technologie. Dané znalosti je pak schopen uplatnit na svou vlastní tvorbu.
Student se naučí vnímat současné tendence ze světa herního průmyslu. Získá přehled novinek a schopnost uvažovat v kontextu technologie. Dané znalosti je pak schopen uplatnit na svou vlastní tvorbu.
Popsat proces tvorby ve herním enginu
Popsat proces tvorby ve herním enginu
Definovat co je herní prototypování
Definovat co je herní prototypování
Vysvětlit jakým způsobem funguje vykreslování herních aplikací
Vysvětlit jakým způsobem funguje vykreslování herních aplikací
Vysvětlit základní pojmy programovacího jazyka
Vysvětlit základní pojmy programovacího jazyka
Proces přípravy spustitelné aplikace
Proces přípravy spustitelné aplikace
Odborné dovednosti
Analyzovat technické problémy projektu
Analyzovat technické problémy projektu
Zvolit správný herní engine a nástroje
Zvolit správný herní engine a nástroje
Vytvořit vlastní prototyp v herním enginu
Vytvořit vlastní prototyp v herním enginu
Navrhnout realizaci a úpravu daného projektu
Navrhnout realizaci a úpravu daného projektu
Prezentovat vlastní prototyp
Prezentovat vlastní prototyp
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Cvičení na počítači
Cvičení na počítači
Analýza uměleckého díla
Analýza uměleckého díla
Odborné dovednosti
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
Analýza uměleckého díla
Analýza uměleckého díla
Hodnotící metody
Odborné znalosti
Analýza seminární práce
Analýza seminární práce
Doporučená literatura
  • Adam Kramarzewski, Ennio De Nucci. Practical Game Design. ISBN 978-1-78712-179-9.
  • Names: Bycer, Joshua. 20 Essential Games to Study. ISBN 781138341456.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr