|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
Studenti se na začátku zimního semestru zúčastní plenéru, který se bude orientovat především na rozvoj osobnosti, týmovou spolupráci, argumentační dovednosti, součástí jsou i výtvarné aktivity.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Nezávislé a kritické myšlení. |
| Nezávislé a kritické myšlení. |
| Výsledky učení |
|---|
| Student rozpozná své předpoklady pro práci v týmu, vyzkouší si různé role, naučí se efektivně využívat dostupné zdroje a hospodárně nakládat s vymezeným časem. |
| Student rozpozná své předpoklady pro práci v týmu, vyzkouší si různé role, naučí se efektivně využívat dostupné zdroje a hospodárně nakládat s vymezeným časem. |
| Land art |
| Land art |
| Práce s různými materiály |
| Práce s různými materiály |
| Práce v týmu |
| Práce v týmu |
| Práce s časem |
| Práce s časem |
| Prezentace autorského díla |
| Prezentace autorského díla |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Tvorba autorského díla v přírodě |
| Tvorba autorského díla v přírodě |
| Práce s různými materiály |
| Práce s různými materiály |
| Práce v týmu |
| Práce v týmu |
| Práce s časem |
| Práce s časem |
| Prezentace autorského díla |
| Prezentace autorského díla |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Grafické a výtvarné činnosti |
| Grafické a výtvarné činnosti |
| Týmová práce |
| Týmová práce |
| Hodnotící metody |
|---|
| Analýza prezentace studenta |
| Analýza prezentace studenta |
| Příprava a přednes prezentace |
| Příprava a přednes prezentace |
| Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
| Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
| Rozbor jazykového projevu studenta |
| Rozbor jazykového projevu studenta |
| Systematické pozorování studenta |
| Systematické pozorování studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
Plamínek, Jiří. Tajemství motivace : jak zařídit, aby pro vás lidé rádi pracovali. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1991-7.
|