Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
- Výuka je orientována na postupný vývoj příběhových prototypů, jejichž zadání studenti definují společně s vyučujícím - nápady a zadání vychází z aktuálních trendů příběhových her, jakožto popkultury jako celku - Výuka se zaměřuje na řešení jak na teoretická východiska, tak jejich následné uvádění do praxe v rámci týmových úkolů - Vyučující se snaží moderovat diskusi mezi studenty a nastiňovat možné úhly pohledu na jednotlivé problematiky - Narativní funkce videoherního designu jsou rámovány i vzhledem k dalším disciplínám, které jsou pro vývoj her klíčové
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 25 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 25 hodin za semestr
|
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
Student je seznámen se základními teoriemi narativní tvorby stejně jako s odbornými termíny. Na vlastní kůži zkouší formulovat a cizelovat své nápady ve skupině, stejně jako diskutovat o jejich výhodách a nevýhodách s kolegy. Má základní znalosti k přípravě vývojových dokumentů. |
Student je seznámen se základními teoriemi narativní tvorby stejně jako s odbornými termíny. Na vlastní kůži zkouší formulovat a cizelovat své nápady ve skupině, stejně jako diskutovat o jejich výhodách a nevýhodách s kolegy. Má základní znalosti k přípravě vývojových dokumentů. |
Teorie tříaktové struktury |
Teorie tříaktové struktury |
Teorie narrativních metažánrů |
Teorie narrativních metažánrů |
Teorie charakterů postav |
Teorie charakterů postav |
Vysvětlit rozdíl mezi vývojovými dokumenty |
Vysvětlit rozdíl mezi vývojovými dokumenty |
Teorie správného stylistiky pro tvorbu audiovizuálního scénáře |
Teorie správného stylistiky pro tvorbu audiovizuálního scénáře |
Odborné dovednosti |
---|
Schopnost vytvořit námět, tagline a logline pro narativní videohru |
Schopnost vytvořit námět, tagline a logline pro narativní videohru |
Dovednost analyzovat potenciální slabá místa narativních návrhů |
Dovednost analyzovat potenciální slabá místa narativních návrhů |
Vytvořit konstruktivní feedback |
Vytvořit konstruktivní feedback |
Napsat dialog podle průmyslového standardu scénáristiky |
Napsat dialog podle průmyslového standardu scénáristiky |
Přemýšlet v širších ohledech a být součástí kreativního týmu |
Přemýšlet v širších ohledech a být součástí kreativního týmu |
Doporučená literatura
|
-
Evan Skolnick. Video Game Storytelling. 2014. ISBN 0385345828.
|