Předmět: Workshopy GA 7

« Zpět
Název předmětu Workshopy GA 7
Kód předmětu KAGA/MD7WO
Organizační forma výuky Cvičení
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 1
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
Obsah předmětu
- Výuka je orientovaná na technologické řešení jak individuálních tak i společných projektů. Jejich zadání si studenti definují společně s vyučujícím. - Student se seznamuje s vývojem her v herních enginech a osvojuje si dovednosti prototypování. - Obsah výuky bude kladen na funkční řešení úkolu pro prezentaci a obhajobu celého projektu.

Studijní aktivity a metody výuky
Cvičení na počítači
  • Domácí příprava na výuku - 80 hodin za semestr
  • Účast na výuce - 40 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Samostatná aktivní práce na zvoleném projektu. Schopnost analyzovat a řešit problematiku zasahující do více oborů. Schopnost pracovat v 3D editorech popřípadě vytvoření vlastní 2D ilustrace.
Samostatná aktivní práce na zvoleném projektu. Schopnost analyzovat a řešit problematiku zasahující do více oborů. Schopnost pracovat v 3D editorech popřípadě vytvoření vlastní 2D ilustrace.
Výsledky učení
Student dokáže realizovat své návrhy do prototypu/interaktivní podoby, tak aby si ověřil reálné chování navržené herní mechaniky.
Student dokáže realizovat své návrhy do prototypu/interaktivní podoby, tak aby si ověřil reálné chování navržené herní mechaniky.
České herní studia a osobnosti
České herní studia a osobnosti
Fungování českých herních studií
Fungování českých herních studií
Popsat proces tvorby ve herním enginu
Popsat proces tvorby ve herním enginu
Definovat co je herní prototypování
Tvorba hry a její úskalí z pohledu herních vývojářů
Tvorba hry a její úskalí z pohledu herních vývojářů
Definovat co je herní prototypování
Vysvětlit jakým způsobem funguje vykreslování herních aplikací
Vysvětlit jakým způsobem funguje vykreslování herních aplikací
Náborový proces v českých herních studií
Náborový proces v českých herních studií
Vysvětlit základní pojmy programovacího jazyka
Vysvětlit základní pojmy programovacího jazyka
Nezávislá herní tvorba
Nezávislá herní tvorba
Proces přípravy spustitelné aplikace
Proces přípravy spustitelné aplikace
Odborné dovednosti
Poslech a komunikace
Poslech a komunikace
Kritické myšlení a kladení otázek
Kritické myšlení a kladení otázek
Využití poznatků pro vlastní tvorbu
Využití poznatků pro vlastní tvorbu
Využití poznatků pro správné nastavení procesů
Využití poznatků pro správné nastavení procesů
Využití poznatků pro ucházení v herním studiu
Využití poznatků pro ucházení v herním studiu
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Cvičení na počítači
Cvičení na počítači
Hodnotící metody
Analýza seminární práce
Analýza seminární práce
Doporučená literatura
  • Výkové kurzy pro unity.
  • Výuka pro 3D editor blender.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr