Předmět: Animace 3

« Zpět
Název předmětu Animace 3
Kód předmětu KAGA/ANIM3
Organizační forma výuky Cvičení
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 1
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Novák Pavel, MgA.
  • Mores Petr, Mgr.
Obsah předmětu
- výuka je zaměřena na rozvinutí schopnosti studentů uchopit tvůrčím způsobem velmi různá animační zadání od UX animací a motion grafiky, přes fyzikální animaci herních předmětů až po animaci postav - výuka se zaměřuje na to, aby studenti za konkrétními postupy dokázali vidět teoretická východiska a principy, díky kterým budou schopni konkrétní postupy tvůrčím způsobem adaptovat a obměňovat - všechny principy si studenti vyzkoušejí sami a výsledky budou následně diskutovat mezi sebou a s vyučujícím - součástí výuky bude i množství příkladů problému k vyřešení z reálného herního vývoje

Studijní aktivity a metody výuky
  • Domácí příprava na výuku - 10 hodin za semestr
  • Účast na výuce - 15 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Vysoká úroveň práce s grafickými programy a zúročení poznatků z předešlého studia výtvarných i teoretických předmětů je považováno za samozřejmost, stejně tak i schopnost prezentace vlastní práce ústní a písemnou formou. Student je schopen využívat aktuální poznatky a současné prostředky k navrhování inovativních řešení. Schopnost sebereflexe v průběhu práce na projektu, schopnost práce se zdroji (čas, dovednosti, materiál a technologie), vysoká motivace.
Vysoká úroveň práce s grafickými programy a zúročení poznatků z předešlého studia výtvarných i teoretických předmětů je považováno za samozřejmost, stejně tak i schopnost prezentace vlastní práce ústní a písemnou formou. Student je schopen využívat aktuální poznatky a současné prostředky k navrhování inovativních řešení. Schopnost sebereflexe v průběhu práce na projektu, schopnost práce se zdroji (čas, dovednosti, materiál a technologie), vysoká motivace.
Výsledky učení
Stručné dějiny animace
Stručné dějiny animace
Základní principy animace
Základní principy animace
Principy animace bez vazby k živým postavám
Principy animace bez vazby k živým postavám
Principy animace lidí
Principy animace lidí
Principy animace zvířat
Principy animace zvířat
Odborné dovednosti
Animace neživého předmětu
Animace neživého předmětu
Animace UI
Animace UI
Animace Fyziky
Animace Fyziky
Základní animace postavy člověka
Základní animace postavy člověka
Základní animace zvířete
Základní animace zvířete
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Grafické a výtvarné činnosti
Grafické a výtvarné činnosti
Hodnotící metody
Analýza výkonů studenta
Analýza výkonů studenta
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární)
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární)
Doporučená literatura
  • Richard Williams. Animator's Survival Kit. ISBN 9780571238330.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr