Předmět: Plenér SK

« Zpět
Název předmětu Plenér SK
Kód předmětu KADS/PLEN
Organizační forma výuky Cvičení
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 1
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Stanický Petr, prof. MgA. MFA
Obsah předmětu
Předmět je zaměřen na poznání vlastní osobnosti, upevnění návyků a dovedností při efektivní týmové práci. Studenti se na začátku zimního semestru zúčastní plenéru, který se bude orientovat především na rozvoj osobnosti, týmovou spolupráci, argumentační dovednosti, součástí jsou i výtvarné aktivity.

Studijní aktivity a metody výuky
  • Domácí příprava na výuku - 13 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné dovednosti
K úspěšnému absolvování předmětu musí student splnit požadovanou docházku a aktivní účast na zadaném tématu plenéru.
K úspěšnému absolvování předmětu musí student splnit požadovanou docházku a aktivní účast na zadaném tématu plenéru.
Výsledky učení
Odborné znalosti
Student absolvuje výtvarný, seznamovací kurz. Každý rok situovaný v jiné lokalitě. Seznámí se se spolužáky, zařadí se do kolektivu. Seznámí se s vybranou lokalitou a její kulturně-historickým kontextem. T Student soustavně pracuje na rozvoji svych výtvarných dovedností. - Malba - Kresba - Site Specific instalace
Student absolvuje výtvarný, seznamovací kurz. Každý rok situovaný v jiné lokalitě. Seznámí se se spolužáky, zařadí se do kolektivu. Seznámí se s vybranou lokalitou a její kulturně-historickým kontextem. T Student soustavně pracuje na rozvoji svych výtvarných dovedností. - Malba - Kresba - Site Specific instalace
Odborné dovednosti
- identifikovat problém - Site Specific instalace - analyzovat stávající stav řešené problematiky - navrhnout alternativy / možností řešení - vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení - realizovat návrh / model resp. prototyp a prezentovat projekt
- identifikovat problém - Site Specific instalace - analyzovat stávající stav řešené problematiky - navrhnout alternativy / možností řešení - vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení - realizovat návrh / model resp. prototyp a prezentovat projekt
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Praktické procvičování
Praktické procvičování
Odborné dovednosti
Týmová práce
Týmová práce
Hodnotící metody
Odborné znalosti
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární)
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární)
Doporučená literatura
  • HORÁK, Ondřej. Místa počinu. Praha, 2009. ISBN 9788025487754.
  • LEPEŠKA, Petr. Duchovní rozměr krajiny. Lomnice nad Popelkou: JB Studio, 2001. ISBN 8086512002.
  • Maeda, John. The laws of simplicity. Cambridge, Mass. : MIT Press, 2006. ISBN 0-262-13472-1.
  • TELLÉUS, Annika. Naslouchat je umění: jak účinně a pozitivně komunikovat. Praha: Portál, 2022. ISBN 978-80-262-1869-2.
  • Thaler, Richard H. Nudge (Šťouch) : jak postrčit lidi k lepšímu rozhodování o zdraví, majetku a štěstí. Vyd. 1. Zlín : Kniha Zlín, 2010. ISBN 978-80-87162-66-8.
  • VÁCLAVOVÁ, Denisa; ŽIŽKA, Tomáš (eds.). Site-specific.. Praha, Pražská scéna, 2008. ISBN 9708086102441.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr