Předmět: Plenér DJ 1

« Zpět
Název předmětu Plenér DJ 1
Kód předmětu KADJ/PLDE1
Organizační forma výuky Cvičení
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 1
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Psotková Sabina, MgA.
  • Skácel Václav, MgA.
Obsah předmětu
1. Rozvoj osobnosti 2. Týmová spolupráce 3. Argumentační dovednosti 4. Výtvarné aktivity 5. Prezentace projektů - aktivity na bližší vzájemné poznání studentů - aktivity procvičující týmovou spolupráci + reflexe a pojmenování zkušenosti - trénink poskytování zpětné vazby - aktivity procvičující schopnost argumentace

Studijní aktivity a metody výuky
  • Účast na výuce - 13 hodin za semestr
  • Domácí příprava na výuku - 13 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Nezávislé a kritické myšlení.
Nezávislé a kritické myšlení.
Výsledky učení
Student rozpozná své předpoklady pro práci v týmu, vyzkouší si různé role, naučí se efektivně využívat dostupné zdroje a hospodárně nakládat s vymezeným časem.
Student rozpozná své předpoklady pro práci v týmu, vyzkouší si různé role, naučí se efektivně využívat dostupné zdroje a hospodárně nakládat s vymezeným časem.
cyklus učení a komfortní zóna
cyklus učení a komfortní zóna
rozumí základním principům týmové spolupráce a skupinové dynamiky
rozumí základním principům týmové spolupráce a skupinové dynamiky
týmové role
týmové role
zná postup řešení problému / vedení projektu
zná postup řešení problému / vedení projektu
postup řešení problému
postup řešení problému
rozumí trojimperativu zdroje / kvalita / čas
rozumí trojimperativu zdroje / kvalita / čas
trojimperativ kvalita - čas - zdroje
trojimperativ kvalita - čas - zdroje
zná pravidla poskytování a přijímání zpětné vazby
zná pravidla poskytování a přijímání zpětné vazby
skupinová dynamika
skupinová dynamika
ví, jaké je jeho místo / role ve skupině
ví, jaké je jeho místo / role ve skupině
Odborné dovednosti
analýza zadání
analýza zadání
dovede analyzovat zadání úkolu
dovede analyzovat zadání úkolu
dovede navrhnout řešení a stanovit postup
dovede navrhnout řešení a stanovit postup
práce s časem
práce s časem
dovede komunikovat a najít dohodu s ostatními
dovede komunikovat a najít dohodu s ostatními
stanovení postupu
stanovení postupu
dovede odprezentovat a obhájit svůj návrh
dovede odprezentovat a obhájit svůj návrh
rozdělení rolí a úkolů
rozdělení rolí a úkolů
dovede poskytnout i přijmout zpětnou vazbu
dovede poskytnout i přijmout zpětnou vazbu
zpětná vazba - poskytování a přijímání
zpětná vazba - poskytování a přijímání
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Týmová práce
Týmová práce
Grafické a výtvarné činnosti
Grafické a výtvarné činnosti
Hodnotící metody
Analýza výkonů studenta
Analýza výkonů studenta
Příprava a přednes prezentace
Příprava a přednes prezentace
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární)
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární)
Rozbor jazykového projevu studenta
Rozbor jazykového projevu studenta
Systematické pozorování studenta
Systematické pozorování studenta
Doporučená literatura
  • PLAMÍNEK, Jiří a Daniel FRANC. Komunikace a prezentace: umění mluvit, slyšet a rozumět. ISBN 9788024744841.
  • TELLÉUS, Annika. Naslouchat je umění: jak účinně a pozitivně komunikovat. Praha: Portál, 2022. ISBN 978-80-262-1869-2.
  • THALER, Richard H. a Cass R. SUNSTEIN. Nudge (Šťouch): jak postrčit lidi k lepšímu rozhodování o zdraví, majetku a štěstí. Zlín: Kniha Zlín, 2010. ISBN 978-80-87162-66-8.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr