Vyučující
|
-
Kovařík Vladimír, doc. M.A.
|
Obsah předmětu
|
Rozsah zkušební látky: pro prezenční studium - KSU/DEKU1 Dějiny kultury, - KSU/DEKU2 Dějiny kultury, - KSU/DEKU3 Dějiny kultury, - KSU/DEKU4 Dějiny kultury. Rozsah zkušební látky: pro kombinované studium - KSU/KDEK1 Dějiny kultury, - KSU/KDEK2 Dějiny kultury, - KSU/KDEK3 Dějiny kultury.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Příprava na zkoušku
- 60 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Student má znalosti v oblasti dějin kultury v rozsahu studijního plánu oboru. |
Student má znalosti v oblasti dějin kultury v rozsahu studijního plánu oboru. |
Výsledky učení |
---|
Student splní jednu z podmínek k udělení vysokoškolského titulu a diplomu. |
Student splní jednu z podmínek k udělení vysokoškolského titulu a diplomu. |
- definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu - zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu - popsat metody použité při zpracování úkolu - zdůvodnit volbu způsobu vizualizace - vyjmenovat etické otázky pojící se s řešením |
- definovat klíčové pojmy tvořící teoretický základ pro vypracování úkolu - zdůvodnit volbu použitých technologií a materiálů využitých pro zpracování úkolu - popsat metody použité při zpracování úkolu - zdůvodnit volbu způsobu vizualizace - vyjmenovat etické otázky pojící se s řešením |
Odborné dovednosti |
---|
- identifikovat problém - analyzovat stávající stav řešené problematiky - navrhnout alternativy / možností řešení - vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení - realizovat návrh / model resp. prototyp a prezentovat projekt |
- identifikovat problém - analyzovat stávající stav řešené problematiky - navrhnout alternativy / možností řešení - vyhodnotit navržené možnosti - vybrat optimální řešení - realizovat návrh / model resp. prototyp a prezentovat projekt |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Ústní zkouška |
Ústní zkouška |
Doporučená literatura
|
-
Viz literatura k jednotlivým předmětům. See courses.
|