Vyučující
|
-
Gogola Jan, prof. doc. Mgr.MgA
-
Hruda Pavel, MgA.
-
Nemeškal Libor, doc. MgA. Ph.D.
-
Pustina Kocí Irena, MgA. Ph.D., MBA
-
Konečný Lubomír, MgA.
|
Obsah předmětu
|
- Paralelní montáž - hraný AVD výstup na uvedený způsob vyprávění (4-5 minut) - Ideální místo - hrané nebo dokumentární AVD dílo, filmový prostor vytvořený z několika skutečných i ateliérových prostorů (3 minuty) - Organizační zvládnutí a předání požadovaných dokumentů.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Projekce (statická, dynamická), Praktické procvičování, Týmová práce
- Semestrální práce
- 50 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předmět je zakončen zkouškou. |
Předmět je zakončen zkouškou. |
Výsledky učení |
---|
Student je schopný realizovat zadaná cvičení samostatně ve všech oborech a činnostech audiovizuální tvorby. Je doporučená spolupráce s ostatními studenty na základě jejich specializace. |
Student je schopný realizovat zadaná cvičení samostatně ve všech oborech a činnostech audiovizuální tvorby. Je doporučená spolupráce s ostatními studenty na základě jejich specializace. |
Studenti se stávají součástí audiovizuální praxe. Hlavní zaměření je stanoveno podle specializace, která odpovídá jejich filmovému studijnímu zaměření na domovské univerzitě. Jsou zapojeni do filmových štábů a spolupracují při realizaci závěrečných semestrálních filmů. Praktická výuka je realizována formou individuálních konzultací a řešení postupu prací na filmových projektech. V závěru semestru mají za úkol odevzdat krátký film. |
Studenti se stávají součástí audiovizuální praxe. Hlavní zaměření je stanoveno podle specializace, která odpovídá jejich filmovému studijnímu zaměření na domovské univerzitě. Jsou zapojeni do filmových štábů a spolupracují při realizaci závěrečných semestrálních filmů. Praktická výuka je realizována formou individuálních konzultací a řešení postupu prací na filmových projektech. V závěru semestru mají za úkol odevzdat krátký film. |
Student se seznámí s: - se Systémem řízené výroby na ateliéru Audiovizuální tvorby |
Student se seznámí s: - se Systémem řízené výroby na ateliéru Audiovizuální tvorby |
- tvorbou technického scénáře - zvyklosti, možnosti, strategie |
- tvorbou technického scénáře - zvyklosti, možnosti, strategie |
- možnostmi natáčení filmu - profesní pravidla a zákony v ČR |
- možnostmi natáčení filmu - profesní pravidla a zákony v ČR |
- strategiemi tvorby scénáře (od nápadu po hotový scénář) |
- strategiemi tvorby scénáře (od nápadu po hotový scénář) |
- postprodukčními možnostmi filmu |
- postprodukčními možnostmi filmu |
Odborné dovednosti |
---|
Studenti se stávají součástí audiovizuální praxe. Hlavní zaměření je stanoveno podle specializace, která odpovídá jejich filmovému studijnímu zaměření na domovské univerzitě. Jsou zapojeni do filmových štábů a spolupracují při realizaci závěrečných semestrálních filmů. Praktická výuka je realizována formou individuálních konzultací a řešení postupu prací na filmových projektech. V závěru semestru mají za úkol odevzdat krátký film. |
Studenti se stávají součástí audiovizuální praxe. Hlavní zaměření je stanoveno podle specializace, která odpovídá jejich filmovému studijnímu zaměření na domovské univerzitě. Jsou zapojeni do filmových štábů a spolupracují při realizaci závěrečných semestrálních filmů. Praktická výuka je realizována formou individuálních konzultací a řešení postupu prací na filmových projektech. V závěru semestru mají za úkol odevzdat krátký film. |
Student umí popsat vysvětlit a vyargumentovat přístup ke klauzurnímu zadání z hlediska své profese (specializace) |
Student umí popsat vysvětlit a vyargumentovat přístup ke klauzurnímu zadání z hlediska své profese (specializace) |
- je schopen charakterizovat postupy práce na klauzurním filmu/zadání |
- je schopen charakterizovat postupy práce na klauzurním filmu/zadání |
- umí vyjmenovat varianty řešení konkrétního zadání s ohledem na svoji profesi |
- umí vyjmenovat varianty řešení konkrétního zadání s ohledem na svoji profesi |
- je schopen aktivně participovat na prezentacích štábů |
- je schopen aktivně participovat na prezentacích štábů |
- dokáže spolupracovat ve štábu na natáčení klauzurního filmu (podle své preferované profese) |
- dokáže spolupracovat ve štábu na natáčení klauzurního filmu (podle své preferované profese) |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Týmová práce |
Týmová práce |
Praktické procvičování |
Projekce (statická, dynamická) |
Projekce (statická, dynamická) |
Praktické procvičování |
Hodnotící metody |
---|
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
Známkou |
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
Známkou |
Doporučená literatura
|
-
Literatura se odvíjí od charakteru zadaných prací - seznam literatury viz oborové předměty.
|