Vyučující
|
-
Pustina Kocí Irena, MgA. Ph.D., MBA
-
Karásek Jan Jindřich, MgA.
|
Obsah předmětu
|
- Paralelní montáž - hraný AVD výstup na uvedený způsob vyprávění (4-5 minut) - Ideální místo - hrané nebo dokumentární AVD dílo, filmový prostor vytvořený z několika skutečných i ateliérových prostorů (3 minuty) - Organizační zvládnutí a předání požadovaných dokumentů.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Projekce (statická, dynamická), Praktické procvičování, Týmová práce
- Semestrální práce
- 50 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předmět je zakončen zkouškou. |
Předmět je zakončen zkouškou. |
Výsledky učení |
---|
Student je schopný realizovat zadaná cvičení samostatně ve všech oborech a činnostech audiovizuální tvorby. Je doporučená spolupráce s ostatními studenty na základě jejich specializace. |
Student je schopný realizovat zadaná cvičení samostatně ve všech oborech a činnostech audiovizuální tvorby. Je doporučená spolupráce s ostatními studenty na základě jejich specializace. |
Student se seznámí s: - se Systémem řízené výroby na ateliéru Audiovizuální tvorby |
Student se seznámí s: - se Systémem řízené výroby na ateliéru Audiovizuální tvorby |
- tvorbou technického scénáře - zvyklosti, možnosti, strategie |
- tvorbou technického scénáře - zvyklosti, možnosti, strategie |
- možnostmi natáčení filmu - profesní pravidla a zákony v ČR |
- možnostmi natáčení filmu - profesní pravidla a zákony v ČR |
- strategiemi tvorby scénáře (od nápadu po hotový scénář) |
- strategiemi tvorby scénáře (od nápadu po hotový scénář) |
- postprodukčními možnostmi filmu |
- postprodukčními možnostmi filmu |
- student umí popsat přístup ke klauzurnímu zadání z hlediska své profese (specializace) |
- student umí popsat přístup ke klauzurnímu zadání z hlediska své profese (specializace) |
- je schopen charakterizovat postupy práce na klauzurním filmu/zadání |
- je schopen charakterizovat postupy práce na klauzurním filmu/zadání |
- umí vyjmenovat varianty řešení konkrétního zadání s ohledem na svoji profesi |
- umí vyjmenovat varianty řešení konkrétního zadání s ohledem na svoji profesi |
- je schopen aktivně participovat na prezentacích štábů |
- je schopen aktivně participovat na prezentacích štábů |
V závislosti na preferencích a předpokladech studenta a na studiu jeho specializace v domovské univerzitě, individuálně volíme těžiště jeho zájmu. Pokud je Erasmus studentů audiovize v daném semestru více, vytvoří společně štáb a realizují svůj film. |
V závislosti na preferencích a předpokladech studenta a na studiu jeho specializace v domovské univerzitě, individuálně volíme těžiště jeho zájmu. Pokud je Erasmus studentů audiovize v daném semestru více, vytvoří společně štáb a realizují svůj film. |
- tvorba scénáře (od nápadu po hotový scénář) |
- tvorba scénáře (od nápadu po hotový scénář) |
- tvorba technického scénáře - zvyklosti, možnosti, strategie |
- tvorba technického scénáře - zvyklosti, možnosti, strategie |
- seznámí se se Systémem řízené výroby na ateliéru Audiovizuální tvorby |
- seznámí se se Systémem řízené výroby na ateliéru Audiovizuální tvorby |
- natáčení filmu - možnosti, zákony v ČR |
- natáčení filmu - možnosti, zákony v ČR |
- postprodukčními možnostmi filmu |
- postprodukčními možnostmi filmu |
- student umí popsat přístup ke klauzurnímu zadání z hlediska své profese (specializace) |
- student umí popsat přístup ke klauzurnímu zadání z hlediska své profese (specializace) |
Odborné dovednosti |
---|
Student dovede: - vytvořit scénář (dovést jej od nápadu po finální verzi scénáře) |
Student dovede: - vytvořit scénář (dovést jej od nápadu po finální verzi scénáře) |
- aplikovat dramaturgické a režijní teorie a vypracovat technický scénář |
- aplikovat dramaturgické a režijní teorie a vypracovat technický scénář |
- rozlišit možnosti Systému řízené výroby a zákonů v ČR |
- rozlišit možnosti Systému řízené výroby a zákonů v ČR |
- natočit svůj scénář |
- natočit svůj scénář |
- dokončit svůj film (postprodukce) |
- dokončit svůj film (postprodukce) |
Na základě postupného osvojování si znalostí prohlubuje student tyto dovednosti: - dovede navrhnout, z hlediska své specializace a v zájmu celku, nejvhodnější postup práce na klauzurním zadání |
Na základě postupného osvojování si znalostí prohlubuje student tyto dovednosti: - dovede navrhnout, z hlediska své specializace a v zájmu celku, nejvhodnější postup práce na klauzurním zadání |
- dovede realizovat klauzurní zadání (projekt, film) |
- dovede realizovat klauzurní zadání (projekt, film) |
- zvládá aplikovat alternativy v závislosti na průběhu postupu práce na klauzurním zadání (filmu, projektu) |
- zvládá aplikovat alternativy v závislosti na průběhu postupu práce na klauzurním zadání (filmu, projektu) |
- prezentuje ve štábu i samostatně postup práce na klauzurním zadání |
- prezentuje ve štábu i samostatně postup práce na klauzurním zadání |
- umí psát texty autorských explikací a reflektovat v nich jednotlivé fáze postupu práce na klauzurním zadání z hlediska své profese (specializace) |
- umí psát texty autorských explikací a reflektovat v nich jednotlivé fáze postupu práce na klauzurním zadání z hlediska své profese (specializace) |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Praktické procvičování |
Projekce (statická, dynamická) |
Projekce (statická, dynamická) |
Praktické procvičování |
Týmová práce |
Týmová práce |
Hodnotící metody |
---|
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
Známkou |
Známkou |
Doporučená literatura
|
-
Literatura se odvíjí od charakteru zadaných prací - seznam literatury viz oborové předměty.
|