Vyučující
|
-
Velič Martin, MgA.
-
Nemeškal Libor, doc. MgA. Ph.D.
-
Kocí Irena, MgA. Ph.D.
-
Masník Boris, ak. mal.
-
Gogola Jan, doc. Mgr. MgA.
-
Babinec Petr, MgA. Ph.D.
-
Konečný Lubomír, MgA.
-
Cyroň Milan, Mgr. Ph.D.
-
Hruda Pavel, MgA.
-
Liebenberger Július, Mgr. art. ArtD.
-
Masník Boris, ak. mal.
|
Obsah předmětu
|
Společné semestrální cvičení: Korporátní video. Povinné prezentace: - Námět (RaS). - Koncept, moodboard, reference (P, RaS, K). - Scénář, technický scénář, storyboard (všechny složky). - Zpráva z natáčení a ukázka denních prací (P, St). - Hrubý střih (St, R). - Příprava mixu a vizuálních efektů (Z, VFX). - Schvalovací prezentace (P, VFX, Zv, RaS).
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Projekce (statická, dynamická), Týmová práce, Analýza uměleckého díla, Individuální práce studentů
- Účast na výuce
- 12 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Student musí zvládnout všechny postupy audiovizuální tvorby. |
Student musí zvládnout všechny postupy audiovizuální tvorby. |
Výsledky učení |
---|
Popsat výrobní procesy klauzurního cvičení (korporátní video) |
Popsat výrobní procesy klauzurního cvičení (korporátní video) |
Charakterizovat povinnosti jednotlivých členů štábu při výrobě klauzurního cvičení (korporátní video) |
Charakterizovat povinnosti jednotlivých členů štábu při výrobě klauzurního cvičení (korporátní video) |
Definovat plán postupu na výrobě klauzurního cvičení (korporátní video) |
Definovat plán postupu na výrobě klauzurního cvičení (korporátní video) |
Vysvětlit postup řešení klauzurního cvičení (korporátní video) |
Vysvětlit postup řešení klauzurního cvičení (korporátní video) |
Popsat realizaci klauzurního cvičení (korporátní video) z hlediska své profese |
Popsat realizaci klauzurního cvičení (korporátní video) z hlediska své profese |
Odborné dovednosti |
---|
Navrhnout a komunikovat vlastní řešení klauzurního cvičení (korporátní video) |
Navrhnout a komunikovat vlastní řešení klauzurního cvičení (korporátní video) |
Prezentovat cíle a záměry klauzurního cvičení (korporátní video) |
Prezentovat cíle a záměry klauzurního cvičení (korporátní video) |
Vytvořit klauzurní cvičení dle zadání (korporátní video) |
Vytvořit klauzurní cvičení dle zadání (korporátní video) |
Konstruktivně analyzovat průběh i výsledek realizace klauzurního cvičení (korporátní video) |
Konstruktivně analyzovat průběh i výsledek realizace klauzurního cvičení (korporátní video) |
Písemně reflektovat školní díla z klauzurních projekcí |
Písemně reflektovat školní díla z klauzurních projekcí |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Týmová práce |
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Analýza uměleckého díla |
Analýza uměleckého díla |
Týmová práce |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Projekce (statická, dynamická) |
Projekce (statická, dynamická) |
Hodnotící metody |
---|
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
Analýza výkonů studenta |
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
Analýza výkonů studenta |
Doporučená literatura
|
-
Odborná literatura k jednotlivým profesím..
-
Emma Ledden. Úspěšná prezentace: získejte si své publikum krok za krokem. Praha, 2018. ISBN 978802472912.
|