|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
Předmět slouží k předání základních informací o nutnosti koprodukciprodukce v oblasti hrané tvorby, vysvětluje úlohu product placementu. Ozřejmuje další možnosti financování ze zahraničních zdrojů. Základní okruhy (shrnutí): - koprodukce - nástroje marketingové podpory projektu - PP - zahraniční fondy - Media, Eurimage - distribuce Praktická cvičení: - úvaha o studentových cílech v rámci filmového průmyslu
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Domácí příprava na výuku
- 21 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 15 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 39 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Předpoklady nejsou stanoveny |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| - vysvětlit fáze postprodukce a distribuce |
| - vysvětlit fáze postprodukce a distribuce |
| - popsat jednotlivé práce s materiálem |
| - popsat jednotlivé práce s materiálem |
| - charakterizovat specifika marketingu |
| - charakterizovat specifika marketingu |
| - popsat strukturu distribuční smlouvy |
| - popsat strukturu distribuční smlouvy |
| Odborné dovednosti |
|---|
| - schopen analyzovat rozdíly produkce celovečerního hraného filmu, televizního pořadu, animované tvorby a reklamy |
| - schopen analyzovat rozdíly produkce celovečerního hraného filmu, televizního pořadu, animované tvorby a reklamy |
| - sestavit samostatně štáb |
| - sestavit samostatně štáb |
| - připravit realizaci AVD |
| - připravit realizaci AVD |
| - sestavit plánovanou kalkulaci ceny pro jednotlivé žánry |
| - sestavit plánovanou kalkulaci ceny pro jednotlivé žánry |
| - je schopen vést a organizovat štáb |
| - je schopen vést a organizovat štáb |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Přednášení |
| Přednášení |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Zpracování prezentace |
| Zpracování prezentace |
| Analýza seminární práce |
| Analýza seminární práce |
| Písemná zkouška |
| Ústní zkouška |
| Ústní zkouška |
| Písemná zkouška |
|
Doporučená literatura
|
-
Zákon č. 121/2000 Sb., o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů (autorský zákon).
-
Zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
-
Zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
-
DAVID Ivan. Filmové právo: Autorskoprávní perspektiva.. Praha, 2015. ISBN 978-80-906089-0-0.
-
HOPE Ted. Hope for film.. Berkley, 2014. ISBN 978-1-61902-332-1.
-
Kerrigan. Film Marketing. New York, 2017. ISBN 978-1-138-01335-3.
-
ORLEBAR Jeremy. Kniha o televizi.. Praha, 2012. ISBN 978-80-7331-246-6.
-
ROZEHNAL Aleš. Mediální právo.. Praha, 2017. ISBN 978-80-7380-033-8.
|