Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Student se podílí na asistentských pozicích při natáčení audiovizuální tvorby spolužáků. Vykonává funkce ve štábu ve vazbě na své profesní zaměření.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Praktické procvičování, Týmová práce, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
- Příprava na zápočet
- 12 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 13 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny |
Předpoklady nejsou stanoveny |
Odborné dovednosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny |
Předpoklady nejsou stanoveny |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
- Popsat princip perspektivního triku |
- Popsat princip perspektivního triku |
- Vysvětlit důvody pro použití perspektivního triku |
- Vysvětlit důvody pro použití perspektivního triku |
- Definovat, co je podstatné pro věrohodnou realizaci perspektivního triku. |
- Definovat, co je podstatné pro věrohodnou realizaci perspektivního triku. |
- Popsat realizaci perspektivního triku klasickou technologií |
- Popsat realizaci perspektivního triku klasickou technologií |
- Popsat realizaci perspektivního triku digitální technologií |
- Popsat realizaci perspektivního triku digitální technologií |
Odborné dovednosti |
---|
- Navrhnout optimální technologické řešení perspektivního triku |
- Navrhnout optimální technologické řešení perspektivního triku |
- Vypočítat potřebné parametry perspektivního triku |
- Vypočítat potřebné parametry perspektivního triku |
- Vytvořit statický perspektivní trik "in-camera" technologií |
- Vytvořit statický perspektivní trik "in-camera" technologií |
- Nasnímat zdroje pro digitální perspektivní trik postprodukční |
- Nasnímat zdroje pro digitální perspektivní trik postprodukční |
- Provést kompozici zdrojových vrstev do věrohodného výsledku (AfterEffects) |
- Provést kompozici zdrojových vrstev do věrohodného výsledku (AfterEffects) |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Týmová práce |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Týmová práce |
Hodnotící metody |
---|
Analýza výkonů studenta |
Systematické pozorování studenta |
Systematické pozorování studenta |
Supervize na pracovišti |
Analýza výkonů studenta |
Zpracování prezentace |
Zpracování prezentace |
Supervize na pracovišti |
Doporučená literatura
|
-
Výrobní kniha ateliéru Audiovizuální tvorba..
|