Vyučující
|
-
Velič Martin, MgA.
-
Kocí Irena, MgA. Ph.D.
-
Kubeček Tomáš, MgA.
-
Konečný Lubomír, MgA.
-
Masník Boris, ak. mal.
-
Liebenberger Július, Mgr. art. ArtD.
-
Ondruš Juraj, MgA. Ph.D.
-
Hruda Pavel, MgA.
|
Obsah předmětu
|
Společné semestrální cvičení: Lineární vyprávění. Povinné prezentace: - Námět (RaS). - Explikační prezentace (P, RaS, K). - Realizační prezentace (všechny složky). - Zpráva z natáčení a ukázka denních prací (P, St). - Hrubý střih (St, R). - Příprava mixu a vizuálních efektů (Z, VFX). - Schvalovací prezentace (P, VFX, Zv, RaS).
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Projekce (statická, dynamická), Cvičení na počítači, Týmová práce, Analýza uměleckého díla, Individuální práce studentů
- Účast na výuce
- 12 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Student musí zvládnout všechny postupy audiovizuální tvorby. |
Student musí zvládnout všechny postupy audiovizuální tvorby. |
Výsledky učení |
---|
Student zvládá technologie oboru v rozsahu daném obsahem a cílem předmětu. |
Student zvládá technologie oboru v rozsahu daném obsahem a cílem předmětu. |
- Student definuje lineární vyprávění, - vysvětlí námět, - definuje podstatu explikace, - definuje podstatu realizační prezentace, - vyjmenuje obsah zprávy z natáčení. |
- Student definuje lineární vyprávění, - vysvětlí námět, - definuje podstatu explikace, - definuje podstatu realizační prezentace, - vyjmenuje obsah zprávy z natáčení. |
- The student defines a linear narrative, - explains the theme, - defines the nature of explication, - defines the essence of a realizational presentation, - list the contents of a shooting report. |
- The student defines a linear narrative, - explains the theme, - defines the nature of explication, - defines the essence of a realizational presentation, - list the contents of a shooting report. |
Odborné dovednosti |
---|
- Student umí vystavět námět lineárního vyprávění, - vystavět scénář lineárního vyprávění, - využívat explikaci, - stanovit obsah realizační prezentace, - zvolit vhodné postupy v postprodukci. |
- Student umí vystavět námět lineárního vyprávění, - vystavět scénář lineárního vyprávění, - využívat explikaci, - stanovit obsah realizační prezentace, - zvolit vhodné postupy v postprodukci. |
- The student can construct the theme of a linear narrative, - construct a linear narrative script, - use exposition, - determine the content of a performance presentation, - choose appropriate post-production techniques. |
- The student can construct the theme of a linear narrative, - construct a linear narrative script, - use exposition, - determine the content of a performance presentation, - choose appropriate post-production techniques. |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Analýza uměleckého díla |
Analýza uměleckého díla |
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Týmová práce |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Týmová práce |
Projekce (statická, dynamická) |
Projekce (statická, dynamická) |
Cvičení na počítači |
Cvičení na počítači |
Hodnotící metody |
---|
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Doporučená literatura
|
-
Townsend, John Sims. Prezentace. Vyd. 1. Praha : Portál, 2007. ISBN 978-80-7367-214-0.
|