Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
1. Základy profesionální prezentace voblasti audiovize 2. Příprava podkladů 3. Struktura prezentace 4. Tvorba prezentace preprodukční fáze animovaného díla
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Týmová práce, Individuální práce studentů, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 24 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Práce v týmu, schopnost vést dialog, tvořit argumentaci, připravovat prezentace. |
Práce v týmu, schopnost vést dialog, tvořit argumentaci, připravovat prezentace. |
Odborné dovednosti |
---|
Předpoklady nejsou stanoveny |
Předpoklady nejsou stanoveny |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
vyjmenovat procesy nezbytné pro přípravu, realizaci a následnou distribuci animovaného díla |
vyjmenovat procesy nezbytné pro přípravu, realizaci a následnou distribuci animovaného díla |
definovat klíčové termíny z oblasti produkce a distribuce audiovizuálního díla |
definovat klíčové termíny z oblasti produkce a distribuce audiovizuálního díla |
vyjmenovat možnosti pro prezentaci a distribuci animovaného díla |
vyjmenovat možnosti pro prezentaci a distribuci animovaného díla |
vysvětlit konkrétní fáze při realizaci a distribuci díla |
vysvětlit konkrétní fáze při realizaci a distribuci díla |
popsat principy při žádosti o finanční podporu |
popsat principy při žádosti o finanční podporu |
Odborné dovednosti |
---|
rozlišit základní oblasti pro distribuci animovaného díla |
rozlišit základní oblasti pro distribuci animovaného díla |
rozlišit specifika klíčových variant pro finanční podporu animovaného filmu |
rozlišit specifika klíčových variant pro finanční podporu animovaného filmu |
navrhnout vlastní žádost o finanční podporu |
navrhnout vlastní žádost o finanční podporu |
realizovat prezentaci vlastního projektu |
realizovat prezentaci vlastního projektu |
aplikovat nabyté znalosti z oblasti výrobního procesu do přípravy a realizace vlastního projektu |
aplikovat nabyté znalosti z oblasti výrobního procesu do přípravy a realizace vlastního projektu |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Individuální práce studentů |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Týmová práce |
Týmová práce |
Individuální práce studentů |
Hodnotící metody |
---|
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Doporučená literatura
|
-
DUARTE, Nancy. Slajdologie: tajemství tvorby skvělých prezentací. Brno: BizBooks, 2012. ISBN 978-80-265-0009-4.
-
KURZ, Sibylle. Pitch it!.. V Praze: Akademie múzických umění, 2013. ISBN 978-80-7331-284-8.
-
Reynolds, Garr. Prezentace a zen : jednoduše a srozumitelně o designu prezentací a jejich předvádění. Vyd. 1. Brno : Zoner Press, 2009. ISBN 978-80-7413-047-2.
|