Vyučující
|
-
Kukal Martin, MgA.
-
Gregor Lukáš, Mgr. Ph.D.
-
Čupová Kateřina, MgA.
-
Štrobl Ivan, MgA.
|
Obsah předmětu
|
Bakalářským projektem se rozumí krátkometrážní dílo, animovaný film či projekt, který plní základní složky většího celku - animovaného filmu (např. koncept art s animačními testy, charakterová animace a studie ucelené do kompaktního celku apod.). Součástí předmětu a tedy i procesu realizace bakalářského projektu je složení štábu, jeho organizace, či fungování v něm. 1. Vybarvování 2. Compositing 3. Postprodukce 4. Příprava doprovodných materiálů (plakát, presskit aj.) 5. Export
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Grafické a výtvarné činnosti, Týmová práce, Individuální práce studentů
- Účast na výuce
- 160 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 150 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 190 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Pokročilá orientace ve výrobě animovaného díla. |
Pokročilá orientace ve výrobě animovaného díla. |
Odborné dovednosti |
---|
Kresebné a animační schopnosti, osvojení základních principů a technologií. |
Kresebné a animační schopnosti, osvojení základních principů a technologií. |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
V předmětu se proces zaměřuje na schopnost mít jasně zformulovaný záměr, připravenou organizaci a harmonogram, na základě něhož bude student postupovat s výrobou. |
V předmětu se proces zaměřuje na schopnost mít jasně zformulovaný záměr, připravenou organizaci a harmonogram, na základě něhož bude student postupovat s výrobou. |
dokáže si rozplánovat práci/tvorbu v čase tak, aby ji realizoval v termínu |
dokáže si rozplánovat práci/tvorbu v čase tak, aby ji realizoval v termínu |
ví jak správně optimalizovat proces výroby |
ví jak správně optimalizovat proces výroby |
zná průběh přípravy a realizace animovaného díla |
zná průběh přípravy a realizace animovaného díla |
zná způsob práce a požadavky dalších specializací, se kterými spolupracuje |
zná způsob práce a požadavky dalších specializací, se kterými spolupracuje |
má široké znalosti v okruhu svého tématu, jeho různých zpracování |
má široké znalosti v okruhu svého tématu, jeho různých zpracování |
Odborné dovednosti |
---|
dovede komunikovat své představy dalším kolegům v týmu |
dovede komunikovat své představy dalším kolegům v týmu |
dovede dávat konstruktivní zpětnou vazbu |
dovede dávat konstruktivní zpětnou vazbu |
dovede připravit materiály pro spolupráci tak, aby byla funkční |
dovede připravit materiály pro spolupráci tak, aby byla funkční |
dovede předcházet závažným úskalím při výrobě animovaného filmu |
dovede předcházet závažným úskalím při výrobě animovaného filmu |
umí pracovat s divákovou pozorností, tak aby vedl správně jeho vnímání a prožívání v průběhu snímku |
umí pracovat s divákovou pozorností, tak aby vedl správně jeho vnímání a prožívání v průběhu snímku |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Týmová práce |
Individuální práce studentů |
Grafické a výtvarné činnosti |
Grafické a výtvarné činnosti |
Týmová práce |
Individuální práce studentů |
Hodnotící metody |
---|
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Analýza uměleckého díla |
Zpracování prezentace |
Zpracování prezentace |
Analýza uměleckého díla |
Doporučená literatura
|
-
Furniss, Maureen. Animation: art & industry. New Barnet: John Libbey, 2009. ISBN 9780861966806.
-
Mitchell, Ben. Independent animation: developing, producing and distributing your animated films. Boca Raton: CRC Press, Taylor & Francis Group, 2017. ISBN 978-1-1388-5572-4.
-
Rall, Hannes. Animation: from concept to production. Boca Raton: CRC Press, Taylor & Francis Group, 2018. ISBN 9781138041196.
-
Winder, Catherine. Producing animation. Boca Raton: CRC Press, Taylor & Francis Group, 2011. ISBN 978-0-240-81535-0.
|