Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Ve svém prvním semestru bude obsah zaměřen především na produkci filmu a shánění finančních zdrojů, na propracování rozpočtu. Nabyté znalosti si studenti ověří na vlastním připravovaném diplomovém projektu.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Týmová práce, Individuální práce studentů, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
- Účast na výuce
- 24 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Práce v týmu, schopnost vést dialog, tvořit argumentaci, připravovat prezentace. |
Práce v týmu, schopnost vést dialog, tvořit argumentaci, připravovat prezentace. |
Výsledky učení |
---|
vyjmenovat procesy nezbytné pro přípravu, realizaci a následnou distribuci animovaného díla |
vyjmenovat procesy nezbytné pro přípravu, realizaci a následnou distribuci animovaného díla |
definovat klíčové termíny z oblasti produkce a distribuce audiovizuálního díla |
definovat klíčové termíny z oblasti produkce a distribuce audiovizuálního díla |
vyjmenovat možnosti pro prezentaci a distribuci animovaného díla |
vyjmenovat možnosti pro prezentaci a distribuci animovaného díla |
vysvětlit konkrétní fáze při realizaci a distribuci díla |
vysvětlit konkrétní fáze při realizaci a distribuci díla |
popsat principy při žádosti o finanční podporu |
popsat principy při žádosti o finanční podporu |
Odborné dovednosti |
---|
rozlišit základní oblasti pro distribuci animovaného díla |
rozlišit základní oblasti pro distribuci animovaného díla |
rozlišit specifika klíčových variant pro finanční podporu animovaného filmu |
rozlišit specifika klíčových variant pro finanční podporu animovaného filmu |
navrhnout vlastní žádost o finanční podporu |
navrhnout vlastní žádost o finanční podporu |
realizovat prezentaci vlastního projektu |
realizovat prezentaci vlastního projektu |
aplikovat nabyté znalosti z oblasti výrobního procesu do přípravy a realizace vlastního projektu |
aplikovat nabyté znalosti z oblasti výrobního procesu do přípravy a realizace vlastního projektu |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Týmová práce |
Týmová práce |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Hodnotící metody |
---|
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Doporučená literatura
|
-
KURZ, Sibylle. Pitch it!.. V Praze: Akademie múzických umění, 2013. ISBN 978-80-7331-284-8.
-
Mitchell, Ben. Independent animation: developing, producing and distributing your animated films. Boca Raton: CRC Press, Taylor & Francis Group, 2017. ISBN 978-1-1388-5572-4.
-
Rall, Hannes. Animation: from concept to production. Boca Raton: CRC Press, Taylor & Francis Group, 2018. ISBN 9781138041196.
-
Winder, Catherine. Producing animation. Boca Raton: CRC Press, Taylor & Francis Group, 2011. ISBN 978-0-240-81535-0.
|