Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
1. Aplikace teoretických znalostí nabytých v jiných předmětech v praxi. 2. Mezioborová spolupráce studentů výtvarných oborů a marketingových komunikací. 3. Studenti se formují do projektových týmů hierarchicky blízkých skutečnému agenturnímu modelu. 4. Student si může zvolit své pracovní zařazení v týmu za předpokladu, že je daná pozice neobsazená. 5. Každá pracovní pozice v projektovém týmu je samostatně zodpovědná za své specifické kompetence. 6. Studenti si mohou zvolit projekty komerčního, neziskového či uměleckého charakteru. 7. Studenti pod dohledem pedagogů, snaží společnými silami dosáhnout požadovaného výsledku.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Grafické a výtvarné činnosti, Cvičení na počítači, Praktické procvičování
- Příprava na zápočet
- 74 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Základní komunikační dovednosti a ochota spolupracovat v týmu. |
Základní komunikační dovednosti a ochota spolupracovat v týmu. |
Odborné dovednosti |
---|
Základní komunikační dovednosti a ochota spolupracovat v týmu. |
Základní komunikační dovednosti a ochota spolupracovat v týmu. |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
Rozumí základním fázím vývoje animovaného filmu, včetně preprodukce, produkce a postprodukce. |
Rozumí základním fázím vývoje animovaného filmu, včetně preprodukce, produkce a postprodukce. |
Zná teorii komunikace a má povědomí o důležitosti efektivního týmového dialogu. |
Zná teorii komunikace a má povědomí o důležitosti efektivního týmového dialogu. |
Zná základní koncepty scénáře a storyboardingu pro animaci. |
Zná základní koncepty scénáře a storyboardingu pro animaci. |
Má povědomí o týmové dynamice a roli komunikace ve tvorbě animovaného filmu. |
Má povědomí o týmové dynamice a roli komunikace ve tvorbě animovaného filmu. |
Má vhled do principů vyprávění filmu. |
Má vhled do principů vyprávění filmu. |
Odborné dovednosti |
---|
Umí efektivně spolupracovat v týmu na tvorbě animovaného filmu. |
Umí efektivně spolupracovat v týmu na tvorbě animovaného filmu. |
Zvládá vytvářet scénáře a storyboardy pro animaci. |
Zvládá vytvářet scénáře a storyboardy pro animaci. |
Ovládá software pro animaci a postprodukci. |
Ovládá software pro animaci a postprodukci. |
Má schopnost vyjádřit své nápady a koncepty v kreativním procesu. |
Má schopnost vyjádřit své nápady a koncepty v kreativním procesu. |
Umí prezentovat a obhajovat týmový projekt animovaného filmu. |
Umí prezentovat a obhajovat týmový projekt animovaného filmu. |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Cvičení na počítači |
Grafické a výtvarné činnosti |
Grafické a výtvarné činnosti |
Cvičení na počítači |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Hodnotící metody |
---|
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
Analýza výkonů studenta |
Známkou |
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
Známkou |
Analýza výkonů studenta |
Doporučená literatura
|
-
Williams, Richard. The Animatorś Survival Kit. 1999.
|