|
Vyučující
|
-
Kalenda Jan, doc. Mgr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
Studijní pobyt na vybrané zahraniční univerzitě.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Exkurze
- 300 hodin za semestr
|
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| určit vhodnou vědecko-výzkumnou instituci pro svůj zahraniční pobyt zjistit, jakým způsobem je realizována tvůrčí činnosti na zahraniční výzkumné instituci provést rozšíření svého dizertačního výzkumu vysvětlit obsah a přínos svého dizertačního projektu zahraničním kolegům vyhledat relevantní zahraniční zdroje pro svůj dizertační projektu, jimiž disponuje hostitelská instituce |
| určit vhodnou vědecko-výzkumnou instituci pro svůj zahraniční pobyt zjistit, jakým způsobem je realizována tvůrčí činnosti na zahraniční výzkumné instituci provést rozšíření svého dizertačního výzkumu vysvětlit obsah a přínos svého dizertačního projektu zahraničním kolegům vyhledat relevantní zahraniční zdroje pro svůj dizertační projektu, jimiž disponuje hostitelská instituce |
| Odborné dovednosti |
|---|
| užívat cizí odborný jazyk v podmínkách hostitelské instituce komunikovat v cizím jazyce s kolegy z hostitelská instituce přednášet o svém tématu na hostitelské instituci navrhnout úpravy svého dizertačního projektu na základě zkušeností z hostitelské instituce reflektovat zpětnou vazbu na svůj dizertační projekt |
| užívat cizí odborný jazyk v podmínkách hostitelské instituce komunikovat v cizím jazyce s kolegy z hostitelská instituce přednášet o svém tématu na hostitelské instituci navrhnout úpravy svého dizertačního projektu na základě zkušeností z hostitelské instituce reflektovat zpětnou vazbu na svůj dizertační projekt |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza výkonů studenta |
|
Doporučená literatura
|
|