|
Vyučující
|
-
Kalenda Jan, doc. Mgr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
Státní doktorská zkouška se skládá ze dvou částí: 1. Obhajoba tezí disertační práce. 2. Souborná zkouška, při které student prokazuje hluboké teoretické znalosti v pedagogice a jejím širším vědním základě, způsobilost osvojovat si nové vědecké poznatky, tyto hodnotit a tvůrčím způsobem používat.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Domácí příprava na výuku
- 600 hodin za semestr
|
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Popíše klíčové teorie, které jsou relevantní pro téma jeho dizertační práce. Zhodnotí silné a slabé stránky těchto teorií. Popíše klíčové metodologické přístupy, které jsou relevantní pro téma jeho dizertační práce. Zhodnotí silné a slabé stránky těchto přístupů. Objasní vztah mezi teorií a metodou ve svém dizertačním projektu. |
| Popíše klíčové teorie, které jsou relevantní pro téma jeho dizertační práce. Zhodnotí silné a slabé stránky těchto teorií. Popíše klíčové metodologické přístupy, které jsou relevantní pro téma jeho dizertační práce. Zhodnotí silné a slabé stránky těchto přístupů. Objasní vztah mezi teorií a metodou ve svém dizertačním projektu. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Rozpozná mezioborové souvislosti svých zvolených teoretických východisek. Věcně argumentuje vzhledem k položeným otázkám komise. Rozpozná inkonzistenci v argumentaci. Navrhne alternativním teoretický přístup k řešení dizertační práce či diskutovaného problému. Navrhne alternativním metodologický přístup k řešení dizertační práce či diskutovaného problému. |
| Rozpozná mezioborové souvislosti svých zvolených teoretických východisek. Věcně argumentuje vzhledem k položeným otázkám komise. Rozpozná inkonzistenci v argumentaci. Navrhne alternativním teoretický přístup k řešení dizertační práce či diskutovaného problému. Navrhne alternativním metodologický přístup k řešení dizertační práce či diskutovaného problému. |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Analýza jiné písem. práce studenta (kazuistika, deník, plán ...) |
| Analýza jiné písem. práce studenta (kazuistika, deník, plán ...) |
| Příprava a přednes prezentace |
| Příprava a přednes prezentace |
| Ústní zkouška |
| Ústní zkouška |
|
Doporučená literatura
|
|