Předmět: Anglický jazyk VI

« Zpět
Název předmětu Anglický jazyk VI
Kód předmětu CJV/UP6A6
Organizační forma výuky Cvičení
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia 3
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 3
Vyučovací jazyk Angličtina
Statut předmětu Povinný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Pečivová Veronika, Mgr. Ph.D.
  • Máčalová Jana, Mgr.
Obsah předmětu
Přídavná jména a příslovce. Minulé a současné zvyky. Synonyma a antonyma. Slovosled přídavných jmen. Podmínková souvětí. Psaní eseje s vyjádřením názoru. Rodina a vztahy. Nereálné situace, použití wish a if only Životní události a rozhodnutí. Psaní životopisu.

Studijní aktivity a metody výuky
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Praktické procvičování, Týmová práce
  • Domácí příprava na výuku - 30 hodin za semestr
  • Příprava na zápočet - 32 hodin za semestr
  • Účast na výuce - 28 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Úspěšné absolvování předmětu Anglický jazyk V (UP5A5). Předmět je určen pro absolventy středních škol, kde angličtina byla jejich prvním či druhým cizím jazykem, tzn. min. délka studia 4 roky.
Úspěšné absolvování předmětu Anglický jazyk V (UP5A5). Předmět je určen pro absolventy středních škol, kde angličtina byla jejich prvním či druhým cizím jazykem, tzn. min. délka studia 4 roky.
Výsledky učení
podmínkových souvětí
podmínkových souvětí
přídavných jmen a příslovcí
přídavných jmen a příslovcí
slovosledu přídavných jmen
slovosledu přídavných jmen
minulých a současných zvyků
minulých a současných zvyků
znalost slovní zásoby probíraných témat
znalost slovní zásoby probíraných témat
Odborné dovednosti
používat získané jazykové kompetence v každodenních situacích
používat získané jazykové kompetence v každodenních situacích
ovládat jazykové zákonitost
ovládat jazykové zákonitost
pracovat s autentickými materiály dané úrovně
pracovat s autentickými materiály dané úrovně
adekvátně reagovat na autentické materiály
adekvátně reagovat na autentické materiály
analyzovat situaci a vybrat potřebné jazykové prostředky
analyzovat situaci a vybrat potřebné jazykové prostředky
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
Praktické procvičování
Praktické procvičování
Týmová práce
Týmová práce
Přednášení
Přednášení
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Hodnotící metody
Rozbor jazykového projevu studenta
Analýza výkonů studenta
Známkou
Známkou
Analýza výkonů studenta
Ústní zkouška
Písemná zkouška
Písemná zkouška
Rozbor jazykového projevu studenta
Ústní zkouška
Doporučená literatura
  • Flower, J. Phrasal Verb Organizer with Mini-Dictionary. Hove: Language Teaching Publications..
  • Mann, M. Destination B1 Grammar & Vocabulary with Answer Key. MacMillan.. 2007.
  • Murphy, R. English Grammar in Use 4th Edition. Cambridge: Cambridge university press. Cambridge University Press.
  • Roberts, R. & Krantz, C. Navigate B2 Upper Intermediate Coursebook with video. Oxford University Press, 2016.
  • Roberts, R. & Krantz, C. Navigate B2 Upper-Intermediate Workbook with Key. Oxford University Press, 2016.
  • Sparling, Don. English or Czenglish? Jak se vyhnout čechismům v angličtině. 2. vyd. Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1990.
  • Wyatt, R. Check Your English Vocabulary For FCE+. London: Bloomsbury, 2004.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr