Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
- Člen a předložky u jmen měst a zemí - Tvoření množného čísla u podstatných jmen - Přídavná jména s jedním tvarem pro oba rody - Postavení přídavného jména - Číslovky základní - Číslovky řadové - úvod - Nepravidelná slovesa - Popis města - Popis osoby
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Praktické procvičování, Individuální práce studentů, E-learning
- Domácí příprava na výuku
- 15 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 28 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 17 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
nespecifikováno |
nespecifikováno |
reprodukovat slovní zásobu týkající se studenta a jeho studia vysvětlit pravidla francouzské větné skladby zařadit základní jazykové vazby v jednoduché konverzaci reprodukovat slovní zásobu probíraných témat zařadit základní obraty v písemném projevu |
reprodukovat slovní zásobu týkající se studenta a jeho studia vysvětlit pravidla francouzské větné skladby zařadit základní jazykové vazby v jednoduché konverzaci reprodukovat slovní zásobu probíraných témat zařadit základní obraty v písemném projevu |
Odborné dovednosti |
---|
rozlišit v rámci pomalého poslechu známá slova a základní fráze porozumět v rámci čtení známým slovům a jednoduchým větám sestavit jednoduché otázky a na otázky odpovídat popsat místo, kde student žije sestavit stručný jednoduchý text |
rozlišit v rámci pomalého poslechu známá slova a základní fráze porozumět v rámci čtení známým slovům a jednoduchým větám sestavit jednoduché otázky a na otázky odpovídat popsat místo, kde student žije sestavit stručný jednoduchý text |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
Student je schopen používat získané jazykové kompetence v každodenních situacích. |
Student je schopen používat získané jazykové kompetence v každodenních situacích. |
Vyučovací metody |
---|
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
E-learning |
E-learning |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Hodnotící metody |
---|
Didaktický test |
Známkou |
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Didaktický test |
Známkou |
Doporučená literatura
|
-
Girardet, J., & Pécheur, J. Campus 1: méthode de français.. Paris: CLE International, 2004.
-
Pravdová M. Francouzština pro začátečníky.. Praha: LEDA, 2020.
-
Schauwecker, M. Francouzština: 2000 nejdůležitějších slovíček : [lépe mluvit, více rozumět]. Praha: Grada, 2009.
-
Steele R., & Zemiro J. Exercons - nous 1. Paris: Hachette.
|