Vyučující
|
-
Lengálová Anežka, doc. Ing. Ph.D.
-
Pečivová Veronika, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Popis vzhledu a srovnávání. Použití frázových sloves. Formulace stížnosti. Trpný rod. Použití členů a/an, the Fráze se slovesy take a have. Popis změn a rozdílů. Doporučení. Nereálné situace v minulost - should/shouldn't have. Chování lidí v sociálních médiích, reklama. Modální slovesa. Rozhodování a omluva. Použití nepřímé řeči a nepřímých otázek. Souhlas a nesouhlas, výhody a nevýhody.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Praktické procvičování, Týmová práce
- Domácí příprava na výuku
- 30 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 32 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Úspěšné absolvování předmětu Anglický jazyk II (UP2A2). Předmět je určen pro absolventy středních škol, kde angličtina byla jejich prvním či druhým cizím jazykem, tzn. min. délka studia 4 roky. |
Úspěšné absolvování předmětu Anglický jazyk II (UP2A2). Předmět je určen pro absolventy středních škol, kde angličtina byla jejich prvním či druhým cizím jazykem, tzn. min. délka studia 4 roky. |
Výsledky učení |
---|
frázových sloves |
frázových sloves |
trpného rodu |
trpného rodu |
modálních sloves |
modálních sloves |
nepřímé řeči a nepřímých otázek |
nepřímé řeči a nepřímých otázek |
znalost slovní zásoby probíraných témat |
znalost slovní zásoby probíraných témat |
Odborné dovednosti |
---|
používat získané jazykové kompetence v každodenních situacích |
používat získané jazykové kompetence v každodenních situacích |
ovládat jazykové zákonitosti |
ovládat jazykové zákonitosti |
pracovat s autentickými materiály dané úrovně |
pracovat s autentickými materiály dané úrovně |
adekvátně reagovat na autentické materiály |
adekvátně reagovat na autentické materiály |
analyzovat situaci a vybrat potřebné jazykové prostředky |
analyzovat situaci a vybrat potřebné jazykové prostředky |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Praktické procvičování |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Přednášení |
Týmová práce |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Praktické procvičování |
Týmová práce |
Přednášení |
Hodnotící metody |
---|
Analýza výkonů studenta |
Známkou |
Známkou |
Rozbor jazykového projevu studenta |
Rozbor jazykového projevu studenta |
Analýza výkonů studenta |
Písemná zkouška |
Písemná zkouška |
Doporučená literatura
|
-
Alden, E. Navigate B1+ Intermediate Workbook with Key. Oxford: Oxford University press..
-
J. Flower. Phrasal verbs organiser with mini dictionary.
-
Mann, M. Destination B1 Grammar & Vocabulary with Answer Key. MacMillan..
-
Murphy, R. English Grammar in Use 4th Edition. Cambridge: Cambridge university press. Cambridge University Press.
-
Roberts, R. Navigate B1+ Intermediate Coursebook with video. Oxford: Oxford University press..
-
Sparling, Don. English or Czenglish? Jak se vyhnout čechismům v angličtině. 2. vyd. Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1990.
-
Wyatt, R. Check Your English Vocabulary For FCE+. London: Bloomsbury, 2004.
|