Vyučující
|
-
Vodvárková Ivana, Mgr.
-
Kozáková Věra, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
- Představte sebe a ostatní - Navázat kontakt - Pozdravit a poděkovat - Schopnost vytvářet otázky - Schopnost reagovat na otázky ostatních - Orientace ve městě - Zeptat se na cestu - Pojmenovat dopravní prostředky - Představit členy své rodiny - Mluvit o práci a koníčcích - Prezentace
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Práce studentů ve dvojicích
- Příprava na zápočet
- 10 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 22 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předmět je volitelný, studenti mohou volit z nabídky několika jazyků. Vyžaduje minimální úroveň jazyka A2, dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Studenti navazují na jazykové znalosti získané v rámci předchozího studia na SŠ. |
Předmět je volitelný, studenti mohou volit z nabídky několika jazyků. Vyžaduje minimální úroveň jazyka A2, dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Studenti navazují na jazykové znalosti získané v rámci předchozího studia na SŠ. |
Student je schopen komunikovat v německém jazyce v mluvené a psané formě na úrovni A2+ Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
Student je schopen komunikovat v německém jazyce v mluvené a psané formě na úrovni A2+ Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
Výsledky učení |
---|
vysvětlit přítomný čas slabých a silných sloves |
vysvětlit přítomný čas slabých a silných sloves |
identifikovat slovesa s odlučitelnými a neodlučitelnými předponami |
identifikovat slovesa s odlučitelnými a neodlučitelnými předponami |
vyjádřit rozkazovací způsob |
vyjádřit rozkazovací způsob |
definovat préteritum a perfektum |
definovat préteritum a perfektum |
vyjmenovat spojky souřadící i podřadící |
vyjmenovat spojky souřadící i podřadící |
popsat rozkazovací způsob |
popsat rozkazovací způsob |
Odborné dovednosti |
---|
ovládat němčinu v ústní i písemné podobě |
ovládat němčinu v ústní i písemné podobě |
praktikovat překlad jednoduchých textů |
praktikovat překlad jednoduchých textů |
interpretovat události v přítomném i minulém čase |
interpretovat události v přítomném i minulém čase |
navrhnout a předat informace |
navrhnout a předat informace |
interpretovat souhlas a nesouhlas |
interpretovat souhlas a nesouhlas |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Práce studentů ve dvojicích |
Práce studentů ve dvojicích |
Hodnotící metody |
---|
Písemná zkouška |
Písemná zkouška |
Doporučená literatura
|
-
Höppnerová, Věra. Němčina pro jazykové školy 1 nově. Plzeň, 2010. ISBN 978-80-7238-912-4.
-
Höppnerová, Věra. Němčina pro jazykové školy 2 nově. Plzeň, 2011. ISBN 978-80-7238-958-2.
|